Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Joki schreef:langs de bijenkorf gaan en ze halen!
donderdag spijkerbroeken: replay diesel en fornarina

Maar eigenlijk moet ik dan "vroeg" op staan om hard te leren voor m'n toets (aangezien ik nu al weet dat ik tegen die tijd nog lang niet klaar ben met leren)
Myrtje_ schreef:Whaha misschien wel
Een paar jaar geleden stond ik er ook zo vroeg met mn moeder, iedereen stormde de roltrap op, sommige mensen namen zelfse de roltrap die naar beneden gaat om boven te komen..
Ik ben er eigenlijk nooit echt zo uitgebreid mee bezig geweest, wel eens geweest en ook wel wat gekocht maar niet zo dat ik voor de deur ging staan en ging rennen, mij niet gezien

Joki schreef:haha dan ben je net te laat helaas en ik mag maar 1 iemand meenemen
.
mij niet gezien en al helemaal niet daar
.Maar ik hoop dat de liefhebbers kunnen vinden wat ze zoeken...sterkte en veel plezier
Citaat:zie net dat Kim van wennekers een bijrijder zoekt; haha wie durft
maar ik zag alleen hond.....
) en dus ga ik nu snel mijn bedje in! Toedeloe! Zietje schreef:Niki: waar kennen we elkaar van? Ik ging wel even in je profiel spiekenmaar ik zag alleen hond.....
).Hij ziet mij en schiet weg....zie ik hem later rustig door de gang scharrelen...zo mijn slaapkamer in...
.Ik hield die deur al die tijd gesloten maar net nu stond hij even open...grrrr.Dus nu zit de etter daar...ik hoop voor hem dat hij niet voor mijn voeten komt....verdorie halve nacht wakker gelegen.Wat zijn die krengen taai en moeilijk uit te roeien...
...zucht. 
Misschien kwam dat door de duisternis (of omdat ik nog niet zo bekend ben daar). Ik heb wel Veyton en Pascal even een aai over de bol gegeven en ben nog langs Roos gelopen, die heel relaxed in haar uitloopje stond. Eigenlijk ook wel erg leuk voor een paard om zo lekker buiten te staan. Wie weet ga ik nog eens switchen..