Mag La Morka zondag dan al weer lopen Lisa? Hoe laat rijd je Suzanne? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mag La Morka zondag dan al weer lopen Lisa? Hoe laat rijd je Suzanne?
_Roosmarijn_ schreef:Jahoor! Eerst Gipsy gepoetst. Toen samen met Donna Eros gelongeerd. Ik mocht ook wat stukjes met hem aan de gang, erg leerzaam!! En toen met Max geoefend met het hoofdstel, vond hij wel raar, mij hij was erg braaf!! T was een gezellig avondje dus!
) En de standaard commando's 'stap' en 'draf' lukken nu ook
Klinkt een beetje stom, je zou toch zeggen dat het dat basis-opleiding zou zijn, maar Dandy kan erg dominant uit de hoek komen, en draven aan de hand was tot nu toe altijd een probleem, viel hij aan enzo..
Wat heb ik toch een knap paard! 

mAnDyXX schreef:nu gaat iedereen weg alleen anneke haha
Mooi dat hij naar je begint te luisteren, heb je ook filmpjes? Want ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er uitziet
Geinig filmpje, alleen jammer dat het zo kort is, ik had best nog meer willen zien. Dat wat er nu op staat is net het stukje uit de proef waar het bij mij toen met Otis mis ging. Oei, wat ging 'ie hard! Die volte heb ik toen anderhalf keer in rengalop gereden
SannevdM schreef:Een paard kan niet in rengalop in de bak, Pauline en al helemaal niet op volte.

en niet dus hahahaha.
SannevdM schreef:Een paard kan niet in rengalop in de bak, Pauline en al helemaal niet op volte.