Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rockoo schreef:Ik krijg wel het heen en weer ben ik net beneden dan moet ik weer naar boven
Je raadt het al: mevrouw is totaaaaaaaaaaaal niet onder de indruk
Gelukkig heb ik een uitnodiging gehad van Linda Dekker om een keer met Maisie langs te komen. Linda is nl. gecertificeerd instructrice op het gebied van Freestyle trainen. Als het haar lukt, dan trakteer ik volgende keer op taart
(Zal ik maar vast aan het bakken slaan....?) Shenavallie schreef:Tamara (van Elke) en ik hebben vandaag geprobeerd om Maisie wat meer onder de indruk te laten zijn van onze rol als leider...Je raadt het al: mevrouw is totaaaaaaaaaaaal niet onder de indruk
Gelukkig heb ik een uitnodiging gehad van Linda Dekker om een keer met Maisie langs te komen. Linda is nl. gecertificeerd instructrice op het gebied van Freestyle trainen. Als het haar lukt, dan trakteer ik volgende keer op taart
(Zal ik maar vast aan het bakken slaan....?)
rockoo schreef:lijkt me een goed plan
rockoo schreef:liquita heb je die pm gekregen.nl
Shenavallie schreef:Zelfs Tamara, die net haar cursus achter de rug heeft, was zwaar verbaasd over het feit dat Maisie dus werkelijk N-E-R-G-E-N-S van onder de indruk is! Zelfs van het "slaan" met het touw, bracht je haar niet van haar stuk (erg dominant dus en STRONTeigenwijs!)
LIQUITA schreef:rockoo schreef:liquita heb je die pm gekregen.nl
Nee...ik denk dat hij op de vorige blz staat. ik heb je wel al toegevoegd op msn
ATE schreef:ik wil ook msn rockoo
ATE schreef:Shenavallie schreef:Zelfs Tamara, die net haar cursus achter de rug heeft, was zwaar verbaasd over het feit dat Maisie dus werkelijk N-E-R-G-E-N-S van onder de indruk is! Zelfs van het "slaan" met het touw, bracht je haar niet van haar stuk (erg dominant dus en STRONTeigenwijs!)
daar krijg jij je handen aan vol
Shenavallie schreef:Ik ga afsluiten, zie jullie morgen weer!
Sire schreef:HALLO!
. LIQUITA schreef:Hoe zal het met winnitou zijn? Zou ze afkick verschijnselen hebben?
Sire schreef:HALLO!
LIQUITA schreef:ik wil ook msn rockoo
[/quote]
ATE schreef:heb ik gedaan
LIQUITA schreef:heb ik gedaan
kop