Foto's laten maken? En liep Shaar net zo lekker Bar?Wel een wedstrijddag vandaag. Op Paardoes was het diploma rijden.
Thirz heeft lekker super weer op de Veluwe!
Volgens mij nog net alle vervelende beestjes voor? (klein nadeel van de zomer.. ) Ja zonder internet is echt nie handig. Niet dat ik het niet kan missen, maar het is wel vervelend. Je kan niets opzoeken, geen (werk)mail bekijken.. Maar gelukkig deed je internet het weer
Hopen dat die het na je weekendje ook nog doet. Kan je mooi foto's en verhalen plaatsen van je weekend 
Ik heb gister weer eens met klasgenootjes afgesproken. Lekker zelf tapas gemaakt
Jumm! was echt lekker. En daarna op stap in Breda. Was weer leuk!
Echt weer enorme lol gehad!
Ook weer wat geleerd: als je iemand wil leren kennen, drink je samen een dropshot en tadaaaaa! Je kent elkaar!
*leest nu Bar der post: hee gefeliciteerd Bar
Goed gedaan! Komt vast goed volgende week

) In het nieuwe bosje naast ons nog twee herten gezien. Zij zagen ons ook, dus waren snel weg! Wel heel gaaf om te zien
Gewoon vakantie gevoel dan bijna! De paarden vonden het ook weer leuk buiten
) Was dus weer een leuk buitenritje 

Leuke nieuwe paardjes heeft scheldestad
ben benieuwd! De veluwe lijkt me ook super om in de buurt te hebben om in te wandelen/ paardrijden, maar toch.. zo het strand er toch ook niet voor op willen geven geloof ik. Kunnen we niet gewoon én én regelen? 

Was dah?!
Schandalig natuurlijk! Dat is jouw taak

") Ze heeft toch wel een taart van je gekregen toch Nel? Hihi, in de penny stonden altijd van die taart recepten