Ik ga lekker slapen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Steph_ schreef:Ik wil ook de macflurry kruidnoten! Ik liep gister in de stad, maaaar de mac is wegdus pech!
Ik snap wat Linda bedoeld, ik heb ook wel eens meegereden. Als je gewoon je rondjes rijdt, dan geeft ze wel tips, maar als je echt laat zien dat je bezig bent met bijv. aan de teugel rijden, dan krijg je wat meer aandacht van haar. Dus het is niet of je goed of slecht bent, het is hoeveel inspanning je tijdens de les laat zien.
Suuskipje schreef:_Steph_ schreef:Ik wil ook de macflurry kruidnoten! Ik liep gister in de stad, maaaar de mac is wegdus pech!
Ik snap wat Linda bedoeld, ik heb ook wel eens meegereden. Als je gewoon je rondjes rijdt, dan geeft ze wel tips, maar als je echt laat zien dat je bezig bent met bijv. aan de teugel rijden, dan krijg je wat meer aandacht van haar. Dus het is niet of je goed of slecht bent, het is hoeveel inspanning je tijdens de les laat zien.
Maar niet iedereen rijdt zn paard toch aan de teugel? Die twee in mijn les hebben evenveel en soms wel meer aandacht nodig dan Britt en ik. Wat verstaan jullie onder inspanning? Voor de 1 is dat aan de teugel rijden maar voor de ander is dat al zijn paard normaal een rondje door de bak laten lopen. Ik vindt dat de instructrice het aan moet voelen wie op welk moment meer aandacht nodig heeft. Als ik op Sjors rijdt heb ik bijvoorbeeld minder aanwijzing nodig dan wanneer ik op Napoleon rijdt, puur omdat Sjors en ik kunnen lezen en schrijven met elkaar en Napoleon en ik elkaar nog niet helemaal door hebben.