Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gina2003 schreef:Melanie_B schreef:Gezakt..
Als ik je een tip mag geven, ga een paar uur van tevoren rijden en dan vanuit je les zo je examen in.
Dat werkte bij mij heel goed, en mijn bijrijdster heeft het ook zo gedaan, die had er ook veel baat bij.
Je zit dan al helemaal in het ritme, dat scheelt echt heel veel!
Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Gezakt..
Don't give up! Het is even poedersuiker(ken het gevoel...), maar ook ben er gekomen!

, zat op astor 

(heb altijd moeite met me wendingen) en ook mijn tempo was goed.
Melanie_B schreef:Ze vond me te twijfel achtig, en ik reed niet altijd even pittig genoeg..
Terwijl met me rijles rijd ik juist meestal té pittig
Melanie_B schreef:Ze vond me te twijfel achtig, en ik reed niet altijd even pittig genoeg..
Sabinee__ schreef:Marjolein29 schreef:Alvast een waarschuwing de tweede keer examen drukte ik een motoragent in de berm want ik zag hem niet, dit schijn je niet te mogen doen!
*gaat stuk*
Marjolein29 schreef:Melanie_B schreef:Ze vond me te twijfel achtig, en ik reed niet altijd even pittig genoeg..
Mijn eerste examen had ik een soortgelijk iets! Ik hoop niet dat je mijn route verder gaat want ik ben de derde keer pas geslaagd. Alvast een waarschuwing de tweede keer examen drukte ik een motoragent in de berm want ik zag hem niet, dit schijn je niet te mogen doen!![]()
Houdt moed, niet iedereen doet het in 1 keer! Ik heb nu 11 jaar mijn rijbewijs en ben blij dat ik toen niet opgegeven heb.
esiebessie schreef:Kirsten_S schreef:wat is er eigenlijk met nick van gtst toentertijd gebeurd? Ik weet niet meer waarom die in een kliniek zit
Ik geloof dat hij naar die kliniek moest omdat hij toch Maxime wilde vermoorden ofzo?
. Hij is wel wat veranderdKirsten_S schreef:Emsie vandaag liep ik in een winkel en toen dacht ik echt, dit is de kledingstijl van Elja en Emma!!
Heb het opgezocht, alleen nu ik de collectie bekijk vind ik het toch wat minder als toen wat ik
in de winkel zag haha, maar miss heb je er wat aan, heb niet alles bekeken.
http://www.monki.com/