Ja nou ik heb in het weekend nooit tijd en een fjordenpaard meeting kost mij dan weer bijna de hele dag en dat werkt helaas voor mij niet. Vet onhandig de garage bij Jet was dicht dus kon dr zadel en hoofdstel enzo niet pakken. Heb beetje basis van vrijheidsdressuur gedaan nu alleen de simpele dingen als meelopen en stil staan zodra ik stilsta of het zeg dat ze moet stilstaan, achteruit lopen als ik dat aangeef en blijven wachten en naar me toekomen, in het begin snapte ze dat wachten en naar achteren nog niet zo goed maar dat had ze al heel snel door!
leuk ella! zulke dingen zijn altijd wel heel leuk om een beetje een band te krijgen ga ik binnenkort ook maar eens doen met faron denk ik, als ik een keer alleen heen ga en genoeg tijd heb.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 14-04-11 16:54
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Lucy: als je er net mee begint kan je het beste doen als wat ik deed. Beginnen met achter je aan lopen, stoppen wanneer jij het zegt, achterwaarts, wachten etc. Als ze dat goed kunt dan kan je verder met kleine truucjes. En niet meteen een uur gaan doen maar steeds een kwartiertje. Ik ging Jet poetsen stond ze na een half uurtje lekker te slapen haha