Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:39

Lekker, op weg naar Engeland in de VIP lounge! Doe je goed!
Lekker dat de auto er nu door is!

Heb heerlijk gereden gister op het mooiste, liefste, fijnste en meest eigenwijze paardje van stal! Kortom, mijn blonde vriendje *\%/*! Ben benieuwd op wie ik morgen mag.....
Daarna mazzel weer plagen. Rug bleek vandaag toch slechter. Nu hopen dat het nu vandaag kwam door het weer, want hij is maandag gereden en dinsdag was zijn rug goed.....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 09:30

Luxe hoor in de VIP lounge! Veel plezier nog!

Mij lijkt zo'n jacht echt gaaf, alleen zou ik dan eerst even wat trainingen moeten volgen :P.

Milou: Eindelijk weer op Adje! Wel balen van Mazzel zeg.... Hopelijk was het inderdaad het weer....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 18:20

Zo heb je Ushi even afgeschud? :+

Veel plezier aan de overkant Antoinette!

Milou en Wen, veel plezier met de voorbereidingen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 18:25

Je zou het bijna denken Sas!
Ach, als het om de week wisselt, vind ik het ook prima hoor!
Heb vanochtend op Bob mogen rijden, was een lekker en leerzaam lesje :D!

Daarna mazzel geplaagd. Hebben 7,5km gewandeld aan de lange lijnen. Tja, ik had mijn wandelschoenen mee moeten nemen. Na 6km ging ik de bal van beide voeten voelen en nu heb ik twee prachtige en grote kussentjes.....auauauauauaua!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:33

Wa afhankelijk van het niveau van de ruiter gaat er ongeveer 6 maanden tot wen jaar training vooraf aan de jacht.

Lekker Milou op Adje en Bobbie! Hoe gaat het nu met je blaren? Pijnlijk! Ik had er vorige week ook 1 opengelopen niet fijn!

Gisteren al lekker wezen winkelen en vrienden gezien! Helemaal leuk.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:00

Leuk, antoinette, klinkt al als een lekkere dag! Veel plezier nog.

En milou, ging fietsen nog, succes met werken en blaren.

Kreeg vandaag rooster voor volgende week. Sta ik zaterdagmiddag op grote dienst. Dus gelijk maar gebeld en gezegd dat ik die dag eigenlijk verlof had, maar in overleg zou kunnen werken als ze mensen tekort hebben en dan liefst eigen wijk. Mijnlleidinggevende maar zeggen kan niet anders, toen heb ik maar gezegd dat mijn verlof goedgekeurd was, dus ik dan geheel niet kwam. Toen kon hij ineens wat voor de ochtend regelen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:25

Gelijk heb je. Vind het altijd zo kwats als ze je op zo'n manier proberen te lijmen.

Lekker wandelingetje Milou! Maar op verkeerde schoenen kan dat wel een iets minder prettig zijn inderdaad. Weet nog dat ik ooit een kilometertje of 8 op slechte slippers heb gelopen... au!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:49

Auw dat is niet lekker, vandaag op slipperachtige dingen rondje met de hond gedaan, ging wel, maar doe liever mijn sandalen aan.

En heel fijn ja, ben beetje klaar mee, toe aan die week vakantie, ik ga alvast wel, geen zin meer in werk :+

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:55

Jongens ik moet nog tot september of zo, heb nog niet eens iets ingepland :Y)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:37

Nou, ben je mooi klaar mee Wen! Heb je het nu kunnen regelen? Of moet je tot laat in de middag werken alvorens je de laatste dingen kan pakken en naar mij kan komen

Sorry Sas....zullen proberen je niet te jaloers te maken!

Fietsen ging prima. Heb denk ik net geen 30km gefietst. Ben namelijk nog ff omgefietst om naar een markt in een andere wijk van Leiden te gaan. Maar die markt kon ik natuurlijk niet zo 1-2-3 vinden. Daarna nog even in het centrum wat opgezocht.
Nu op werk. Schoenen aan is niet fijn, maar ja, het moet maar. Anders ff 2 speciale pleisters meenemen en voor ik naar bed ga de overtollige huid weg halen...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 07:19

Klinkt nog niet fijn, milou!

en ik heb gebeld en gezegd dat ik op verlof stond, bij contract verlenging is dat toegezegd. En dat ik in overleg nog bv eigen wijk kon doen. Dus hun moeilijk doen, dat kan niet enz enz. Dus toen gezegd, ik offer verlof op voor jullie, ik heb ook mijn plannen, dus ga jullie problemen niet oplossen. Ik wil dan mijn verlof terug of ochtenddienst. Nu dus ochtenddienstje gehad. Zal nog eens verlof inleveren :evaw:

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 23:46

Hoe is het met de blaren?

Is toch prima opgelost zo Wen. Ze kunnen je niet alles maken hoor. Zijn toch vaak bedrijven die je een beetje uitbuiten. Dus ze hoeven echt niet altijd hun zin te krijgen.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 07:56

Ja, gelukkig wel, ze zijn alleen zo goed in van hun probleem jou probleem te maken. Maar er zijn mensen die dat accepteren, en deel accepteert dat niet. }>

Nog weekje werken en dan week genieten! heb er zin in. Vandaag mazzel nog plagen. Wordt saai longeren denk ik, hoefsmid zou kunnen komen, maar hoe laat? Ben ook benieuwd hoe zijn rug is, sinds woensdag ineens weer slechter geworden. :\

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 07:56

Wendy: Lekker geregeld weer daar..... Wil je ze helpen kunnen ze het nog niet waarderen :?. Gelukkig heb je uiteindelijk dat voor elkaar gekregen wat je eventueel nog wel zou kunnen doen!

Milou: Auwwwww das niet fijn! Hopelijk trekken ze snel weg!

Sas: Jij bent toch nog niet zo heel lang terug nog weg geweest? Of is dat toch alweer even geleden?

Wendy en Milou heel veel plezier alvast! Ben benieuwd naar de foto en filmverslagen straks!

Ik moet nog twee weken hard doorwerken en dan gaan wij op naar Kroatie! Ben er echt aan toe, even drie weken lekker niks! Het is de laatste tijd zo druk geweest, wordt me ook even teveel allemaal ;).

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 08:52

Kan eindelijk weer normaal lopen met mijn rechtervoet!
Tja, volgens mij krijgen managers dat in hun opleiding of inwerktraject. Hoe maak ik mijn probleem het probleem van de medewerker!

Esther, nog gefeliciteerd met je geweldige debuut! Echt top! Die proeven van de L liggen jullie gewoon veel beter, haha!
En nu uitkijken naar Kroatië dus!

Hier nu vakantie!!! Ff paar uurtjes slapen en dan maar eens een beetje gaan opruimen en wat voorbereidingen gaan treffen voor Frankrijk!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 08:54

Shaggy doet het momenteel echt heel goed, zelfs op mindere dagen :P. We zijn echt ineens met sprongen vooruit gegaan! En eindelijk is andere proeven is ook wel fijn :D. De B werd gewoon even heel saai!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 09:03

Fijn Esther! Nu vasthouden en lekker zo doorgaan!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 14:57

Wel erg lekker esther, dit was wel officieel wedstrijd L1 met winstpunten die mee tellen? mindere dagen moet ook kunnen.
Mazzel had vandaag zo'n dag vooral niet stilstaan en wegrennen naar gras. In land bij hek trok hij zich al los, sta je met hek te klooien loopt pony weg. Met oefeningen weer erg bewegelijk vooral niet stil.staan. na longeren wil ik alles losmaken, had hem bijgezet, loopt hij weg, blijft met neuriem haken, neusriem kapot. Ik kon hem wel achter behang plakken.

Lekker vakantie, milou, succes met voorbereidingen. Gelukkig gaan je voetjes weer beter.
En idd zo'n cursus krijgen managers lijkt het wel. Moeten ze me maar beter betalen en andere functie geven als ik hun problemen op moet lossen. Je mond open doen werkt in ieder geval.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:06

Heeft het monstertje zich dan wel gedragen bij de hoefsmid??? }>

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 15:53

Dit was een officiele L1 wedstrijd inderdaad, dus ik ben twee winstpunten rijker :).

Hahahaha dat klinkt bekend, zo'n dag waarop alles fout gaat. Als ik zo'n dag heb blijf ik uit veiligheid maar naast mn paard :').

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:24

Lekker je eerste 2 binnen, al snel!
ik denk dat op mazz naar buiten veiliger is, vindt mazzel stuk leuker dan dat geklooi in de bak.

Envanochtend niets gehoord over hoefsmid, dus maar gewoon naar stal gegaan. Kreeg net sms dat hij donderdag eind van middag komt.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 18:55

Ja in de B duurde het even voor ik mn eerste winstpunt reed :'). Maar goed begin zo :D.

Shaggy is buiten meestal ook wel relaxed, alleen soms heeft ie een beetje haast :P.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:01

Zo, ben benieuwd wie ze vanavond voor mij in petto hebben.....blond, blond of iets anders?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 07:13

Waar hoop je op ;)?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 07:19

Willem, Vamos of Tiësto :+