Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zo lekkr slapen morge boodschappe tegels voor de wc kopen tank ryden en dan een feestje 
Ben weer alleen naar Drevijn geweest, ben zo trost dat we het weer hebben getrotseerd..... Wel af moeten stappen bij de bruggen... Brug was gladder als dat ik had verwacht... Lay gleed bij de tweede pas al uit, ben blij dat ze alleen 2 voorbenen er op had staan... en met een hupsje naar achter er van af was! Ben helemaal omgelopen en over andere bruggen gegaan, die 'stroef' zijn met een soort anti-slip.. Daarna op het ruiterpad weer opgestapt via een boom... Op het pad naar Drevijn toe reed er een grote vrachtwagen achter me en paard lief gaf bijna geen kik... Zo trots!
Daarna heerlijk gelest en terug gelopen.. Toen hebben we nog een hele grote bouw-tractor,kraan getrotseerd en een man met zo'n straat-aan-tril-ding...
haha, ze keek wel, 'verschuilde' zich achter mijen we liepen er rustig langs... Daarna door de drukke woonwijk, want de scholen aren net uit gegaan en zo rustig op stal aangekomen.... Heerlijk dagje zo.... Toen snel, snel, snel en naar mijn werk... Weer een lekker avondje achter de rug... Maar weer een goede daad verricht, door mijn goede observaties gezorgd dat iemand die ziek was, niet nog veel zieker zou worden in de loop van de nacht....

Doe ik het zelf maar weer.... 
haha Ja Aniet Lay staat ook nog steeds zonder jas en Sieb tegenwoordig ook!
Zal ff fotootje maken van mijn Teddy, kunnen jullie der mooie bontjas bewonderen.... 
houden zo.
Mandy was er niet blij mee,de rondjes werden steeds kleiner haha.
Raar beest. Hij maakt zijn bontjas wel erg vies, hij poept vrolijk in het rond in zijn box en gaat dan lekker in een warme drol liggen
Zijn staart moet nu ook echt gewassen worden, stinkt gewoon, morgen maar soppen.