[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:36

ook lekker,zuurkool.

Was voor mij trouwens nog een rookworstje voor mij die jij [kaar] en Jet voor me mee hebben gebracht hiernaar toe.
Heb heerlijk gegeten moet ik zeggen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:42

Had alleen de zuurkool zonder worstje hahaha, die was ik nog even vergeten maar ik denk dat ik er wel een paar andere mondjes in de vorm van hondbekjes, blij mee heb gemaakt

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:46

Anietje is duidelijk back, open ik zomaar een nieuwe pagina ;)

Momenteel al weer -4 graden.
Wordt net als gisteren,weer een kruik in bed.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:50

heb lekker soepie tosti en een wijntje.
Gelukkig komt mn lief vanavond thuis, zit er een beetje doorheen :(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:58

DA is geweest. was toch minder erg als dat het gister allemaal leek..
hij heeft nog meer haren weggeknipt en toen leek het mee te vallen gelukkig..
hij heeft de hydrocortiderm achter gelaten dus hoefde nie meer van suus te krijgen..
maarja, is het maar weer goed joh.. ;)
gaan we weer gerust het weekend in..
nu ff lekker eten en vanavond lekker ff weg met mn vriendje denk.. morge enzondag lekker relaxen :D
morgen of zondag misschien ff rijden met ambertje :)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:33

Nou, Pres, ik zit er ook doorheen, totaal gesloopt, alles doet pijn. Kees heeft lekker frietjes voor me gebakken, had ik trek in en nu languit opde bank en dan later opde avond een wijntje ...anders lig ik meteen in coma!
Celina mag lekker naar Stormpie vandaag.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:30

fijn dat het mee viel met Amber chantal.Dikke benen en omhoog kruipende mok is meestal geen goed teken.

Jetje neem maar vrije avond met wijntje hihi,zal er ook een nemen op jou.
Enne patatjes heerlijk.mmmmmmmmmmmmmm
ben ik ook gek op met lekker veel mayo of pindasaus.
Fijn dat celine ook naar Stormpie gaat.

Mijn B&B klantje is er ook,nou die weet de weg,die is al meerdere keren geweest.Wil half 10 ontbijt,prima tijd voor Anietje tegenwoordig.
.Zo ff strijken en naar de voice kijken.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:13

zo Jetje prima idee van je
Heb net een heerlijk portie patat op met veel may.
Kilo er weer bij,loop ik er morgen wel weer af.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:42

zo ik heb nasi uit de vriezer op net hele huis gedaan en nu een lekkr zelfgemaakt chocomeletje gemaakt zo lekkr :) zo lekkr slapen morge boodschappe tegels voor de wc kopen tank ryden en dan een feestje

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 01:18

Goede avond/nacht...... :)

Even alles bij gelezen.. en ook de brief van de gemeente..

Balen hé van alle mok... Ben blij dat Laytje nergens last van heeft...

Vandaag weer les gehad, ging echt super goed en Lay pakte alles super op.... :) Ben weer alleen naar Drevijn geweest, ben zo trost dat we het weer hebben getrotseerd..... Wel af moeten stappen bij de bruggen... Brug was gladder als dat ik had verwacht... Lay gleed bij de tweede pas al uit, ben blij dat ze alleen 2 voorbenen er op had staan... en met een hupsje naar achter er van af was! Ben helemaal omgelopen en over andere bruggen gegaan, die 'stroef' zijn met een soort anti-slip.. Daarna op het ruiterpad weer opgestapt via een boom... Op het pad naar Drevijn toe reed er een grote vrachtwagen achter me en paard lief gaf bijna geen kik... Zo trots! <3 Daarna heerlijk gelest en terug gelopen.. Toen hebben we nog een hele grote bouw-tractor,kraan getrotseerd en een man met zo'n straat-aan-tril-ding... :D haha, ze keek wel, 'verschuilde' zich achter mijen we liepen er rustig langs... Daarna door de drukke woonwijk, want de scholen aren net uit gegaan en zo rustig op stal aangekomen.... Heerlijk dagje zo.... Toen snel, snel, snel en naar mijn werk... Weer een lekker avondje achter de rug... Maar weer een goede daad verricht, door mijn goede observaties gezorgd dat iemand die ziek was, niet nog veel zieker zou worden in de loop van de nacht.... B-)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 02:09

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 05:50

Zo Kayleigh wat ontzettend goed van jou en Lay zeg en nog allemaal hele enge tractoren, mannen en vrachtwaggels getrotseerd en nog een super goede les gehad ook.

Moet zo nog eventjes werken, ben erg moe pfffff sliep om 01:00 uur en om 5:30 er alweer uit. Was eventjes vergeten dat ik tot 23:00 uur moest werken in mijn enthousiasme om mij aan te melden voor overwerk. Ben er nu ook wel klaar mee voor deze periode.

Hoop dat ICT snel klaar is dan kunnen we naar huis, uurtjes worden dan ook gewoon doorbetaald

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 09:23

Morge, hoop dat je eerder naar huis kon zou wel lekkr zijn.

nou eerst effe boodschappen halen :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 09:23

En die lay wordt ook echt een stoere pony :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 10:05

guten morgen

Alles is hier wit. -7 graden vannacht en nu -4

Ze zeggen dat het ook onder nul blijft vandaag,lekker hoor,wordt een koude kerstmarkt voor ons vandaag.Neem wel een gluhweintje extra.

Boys gaan dus niet op het land vandaag is door de vorst een bietje glad.Pech gehad dus.

B&B klantje zit ook aan ontbijtje.

Kay, jou pony wordt stoer maar Joepi ook hoor.Beest staat nog steeds zonder deken en lijkt het totaal niet koud te hebben.Is ook zo vrolijk als ik weet niet wie.
Grappig.Laat het lekker zo.

Nou ga ff hondjes uitl;aten en uitmesten.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 11:20

Braaf hoor, die Lay! Heerlijk voor je, Kay. Ja Aniet, jouw winter is begonnen! Met ouwe rookwordten en glühwein! Hier ook wel fris en in de polder kan het al gladjes zijn in de avond en ochtend. 'sNachts ook, denk ik, maar dan ben ik daar niet!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 11:22

Zit lekker film te kijken op mijn werk, Backdraft. Leuk hoor werken in het weekend, zit niet eens in mijn uniform hahaha en krijg er ook nog dik voor betaald.

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 11:24

Wat voor brief van de gemeente?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 11:28

www.middendelfland.nl

daar staat een heel schrijven over SMD, de verzoeken die zijn ingediend door John en de beslaglegging e.d.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 11:31

lekker Kaar.Dat is goed verdienen tenminste.

Jetje ben je weer een bietje bij de mensen?Die ouwe rookworst smaakte best hoor.Had ik fijn ingevroren.

Marlis op de gemeente site middendelfland zit ook een raadsbrief bij.Moet je maar ff lezen.

Nou ga uitmesten.

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 11:36

dank jullie :)
Ik ga even lezen.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 13:37

Ik ga naar stal, hoopte BF mee te nemen, maar die wil weer is niet,.... :( Doe ik het zelf maar weer.... :P

Ja stoer hé! Van Laytje.... <3 haha Ja Aniet Lay staat ook nog steeds zonder jas en Sieb tegenwoordig ook! :D Zal ff fotootje maken van mijn Teddy, kunnen jullie der mooie bontjas bewonderen.... =:)

Aman ik doe vanmiddag/vanavond even reageren op je Pb ;)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 14:08

Zo weer weekend hier ;)
Onderzoeken bij Mischa zijn in volle gang...maar ze hebben tot nu toe niets afwijkends kunnen vinden :D houden zo.
Gisteren was de laatste bij de klinies geneticus daar krijgt ze pas over zes weken de uitslag van maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een lekkere grote bink wordt!

Mandy doet het gelukkig ook met haar eigen zomer en winterjas,heerlijk zonder dekens,werkt toch het best zolang het kacheltje maar kan branden (ruwvoer) :Y)

Gisteravond kregen we een natte sneeuwbui op onze bolletjes tijdens het loswerken :(:) Mandy was er niet blij mee,de rondjes werden steeds kleiner haha.

Kay wat super dat het zo goed gaat met jullie,daar doe je het toch allemaal voor :+
Wij hebben Maandag weer les van Miranda moet zeggen dat we er een hoop van leren saampjes!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 14:52

De sucadelapjes staan op,lekker voor de goulash daar is het echt weer voor :+ en heb mij in mijn winter outfit gehesen....op naar stal!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:51

Zo, net thuisvan stal, frisjes buiten! Storm heeft me vast gemist gisteren, want hij was strontvervelend bij Celina. }:0 Raar beest. Hij maakt zijn bontjas wel erg vies, hij poept vrolijk in het rond in zijn box en gaat dan lekker in een warme drol liggen :D Zijn staart moet nu ook echt gewassen worden, stinkt gewoon, morgen maar soppen.
Nu op de bank met de verwarming aan en een lekkere latte machiato chocolato.