haha dat had ik ook altijd met economie Maar toch ging t me aardig goed af hoewel ik de schoolexamens altijd verpeste(5,4) voor me centraal een 6.6 terwijl ik voor eco minder had geleerd dan voor me andere vakken(scheikunde, natuurkunde enzo) Bio had ik ook nie denderend geleerd en ook 6,5 voor haha maar daar was ik ook beter in op se's
op economie stond ik vorig jaar altijd een 8 dus dat moet ik wel ff goed gaan doen eigenlijk en bio stond ik in de 1e en 2e een 9 en vorig jaar een 8 dus dat word aardig hoog verwacht allemaal..
oehhh ik wil ook weer eens echt springen!! een parcourtje van 90cm ofzo ik heb al zo lang niet echt gesprongen, faron kan/ durft het niet, en we gaan eerst zorgen dat de basis echt goed is, voor we echt gaan springen..
SsSimonee
Geplaatst: 03-11-10 20:45
pff,, duuurt 10 dagen voor ik nieuwe oplader heb!. dus plaats af en toe een berichtje met me TELEFOON (lastig soms hoor T9 )
haha mn buren zijn er, en ik hoor mn ouder helemaal praten van, ja lucy doet altijd heel erg haar best, en leert altijd voor proefwerken enzo, haha dit is een van de eerste keren dan ik leer xD