Zondag heb ik nog los rondgestuurd met deze knappe dame En toen zaten we precies op schema, zodat ze straks lekker de zomer op het land nog kleuter kan zijn! Helemaal trots
We mogen eerst wel even een groepje Indianen inhuren voor de regendans, het is ontzettend droog en de grasjes groeien niet zo . Mischien kunnen we Mer lief aankijken.
De ene keer is het te nat en de andere keer te droog.... wat willen jullie nou
Net een heerlijk lesje achter de rug....weer een hoop geleerd! En weer een hoop om aan te werken... Daarna lekker twee rondjes drafbaan geweest..Xantha was erg braaf!
Linds, Schandalig dat je lief niet even een poetsbeurt hebt gegeven hoor! Ze ziet dr happy uit zo op het land! Heerlijk!
Nicolet, t wordt al een echt paard he die Amaye! Mooi plaatje hoor!
Morgenmiddag ga ik weer even met Xantha grazen...zijn dr nog vrijwilligers die meegaan
_Noah
Geplaatst: 19-04-11 22:02
Noah en ik offeren ons wel op Eerst ga ik op het terras zitten met mn mams.
wat een onwijs mooie dag was het gisteren zeg! schijnt vandaag ook zo te worden Cer: jeetje wat gaaf zeg! het blijft ook een knappe dame.
De hond is waarschijnlijk een kruising tussen een anatolische herder en een labrador. Maar ik denk dat er in die landen veel gefokt word op straat door de dieren zelf. dus wat er echt in zit..... ik denk nog veel meer:) Het was een hondje die 24 december met kerst achter een jongetje naar huis liep. Zijn ouders hadden al een huis en namen dit hondje er niet bij. Wel hebben ze Davina naar het asiel gebracht de volgende dag.
Ben gisteren toch gewoon naar buiten geweest, met demi op gremlin, ging super goed! was alleen echt bang voor de gans. Maar eigenlijk doet die echt niets:P