What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 09:30

@Jo; deze kwam ik ook nog tegen.

Afbeelding

Afbeelding

Of een heel kunstwerk op je rug (en dan ipv AGRADI, ATE natuurlijk) :+

Afbeelding

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 11:56

LIQUITA schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Of een heel kunstwerk op je rug (en dan ipv AGRADI, ATE natuurlijk) :+

Afbeelding

die onderste is wel mooi

Nicole1995

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 14:15

Heb wel lekker gereden vanmiddag,was wel uitkijken met al die kinderen die langer mochten rijden wat ik niet wist.Op een gegeven moment met 5 man stappen uit de hoefslag,5 keer geroepen kijk uit en gewoon doorlopen zonder te kijken reed ik haar bijna om ver.krijg je nog iets naar je hoofd geslingerd. Van degene met eigen paarden ...je weet wel.Ik werd toch zo kwaad heb ff me mond niet kunnen houden(zachtjes uit gedrukt)was het zo zat.Was al op de volte achterin gaan rijden kwamen ze daar staan kletsen...blij dat het maandag weer over is.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:37

Nicole1995 schreef:
Heb wel lekker gereden vanmiddag,was wel uitkijken met al die kinderen die langer mochten rijden wat ik niet wist.Op een gegeven moment met 5 man stappen uit de hoefslag,5 keer geroepen kijk uit en gewoon doorlopen zonder te kijken reed ik haar bijna om ver.krijg je nog iets naar je hoofd geslingerd. Van degene met eigen paarden ...je weet wel.Ik werd toch zo kwaad heb ff me mond niet kunnen houden(zachtjes uit gedrukt)was het zo zat.Was al op de volte achterin gaan rijden kwamen ze daar staan kletsen...blij dat het maandag weer over is.

toch niet mijn meisje he ?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:19

ATE schreef:
Nicole1995 schreef:

toch niet mijn meisje he ?

Nee,jou meisje zat er niet bij hoor.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:23

Ik kwam thuis en had een hele opgeruimde schuur met dank aan husby,thuis van stal heb ik de zolder gedaan en ja hoor daar kwam ik mijn 2 dekens tegen die ik niet kon vinden meer.Lekker weer dat dat ook weer opgeruimd is,strraks de herfst en dan is het toch wat lastiger opruimen in de schuur met regen en wind.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:25

Morgen bij mijn ouders in Velsen-Zuid Sail kijken ze wonen echt direct aan het Noordzeekanaal dus heel mooi uitzicht erop.Kaart gekregen om de wijk in te mogen om te parkeren,hopen dat het mooi blijft morgen.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 19:01

haha. heb net de kaart opgehaald bij mn nicht.
mik moet dr nieuwe aanwinst een belg. bekappen.
en we gaan met zn alle ff heen.
ook langs het kanaal.
nicol hoe wil je rijden een groot deel is afgezet he....

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 19:02

Nicole1995 schreef:
Ik kwam thuis en had een hele opgeruimde schuur met dank aan husby,thuis van stal heb ik de zolder gedaan en ja hoor daar kwam ik mijn 2 dekens tegen die ik niet kon vinden meer.Lekker weer dat dat ook weer opgeruimd is,strraks de herfst en dan is het toch wat lastiger opruimen in de schuur met regen en wind.

waar opruimen al niet goed voor is.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:10

mntj schreef:
haha. heb net de kaart opgehaald bij mn nicht.
mik moet dr nieuwe aanwinst een belg. bekappen.
en we gaan met zn alle ff heen.
ook langs het kanaal.
nicol hoe wil je rijden een groot deel is afgezet he....

Heb net ff gegoogled maar ik kan via de Wandelweg zo naar de provinciale weg de werkzaamheden waren 13 Augustus klaar Gelukkig!!.Anders zei husby dat ik nog hier de snelweg op kon gaan en dan de snelweg naar Beverwijk/Alkmaar en bij Wormerveer eraf dan heb ik Wormerveer omzeild zeg maar.En dan zo naar de A9.Had beter kunnen slapen bij me ouders ;) ,Hoop dat jij erdoor komt dan zoals je wilt.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:13

Leuk Mntj en Nicole dat jullie naar sail gaan kijken.
Was bij mij ook het plan, maar gaat niet door.
Wellicht ga ik nu bij de Sail Out kijken a.s. maandag.
Veel plezier morgen

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:13

Nicole1995 schreef:

Ahh gelukkig toch gevonden :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:15

Nicole1995 schreef:

Fijn dat jij ook wel eens boos wordt :D
Ben ik niet meer de enige "met eigen paard" die af en toe ook lekker uit haar slof kan schieten naar
brutale kinderen die denken dat ze alleen in bak rijden.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:17

Inge, Marijke en ik hebben vandaag de stallen van onze paardjes schoongemaakt en geverfd.
Het ziet er meteen weer heel mooi uit.
Ik heb ook meteen wat "info" opgehangen over het schoonhouden van de stal :D

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:29

Leuk joh Sail!! Stephanie moet morgen werken bij de snackbar Pontje Buitenhuizen en het wordt heeeeeeeeeeeeel druk.
Liquita, hoe zijn de foto's van Mavantos?
Balen mijn schoonmoeder is opgenomen in het ziekenhuis met infecties en darmbeknelling, nooit van gehoord. Hoop dat ze er weer snel uit mag. Thierry al helemaal in de rats, hij heeft alleen ervaring van opa's in het ziekenhuis die snel overlijden. We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis gegaan, hij vond het meevallen, maar vroeg wel wanneer ze nu dood ging. Arm kind!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:32

Mary was ook nog even op visite bij Veldt. Thierry zat er op de heen weg op en Stephanie terug. Ik blijf het leuk vinden om Mary te zien rijden en ze ziet er goed uit!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:33

Ik hoop voor Thierry dat hij nu een andere ervaring opdoet.
Eentje dat je ook weer gezond uit het ziekenhuis kan komen.

Stephanie zal het morgen wel druk krijgen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:33

Tytje schreef:
Mary was ook nog even op visite bij Veldt. Thierry zat er op de heen weg op en Stephanie terug. Ik blijf het leuk vinden om Mary te zien rijden en ze ziet er goed uit!

Leuk hoor Thierry op de pony, ik heb het Mart al verteld, maar die hoeft nog steeds niet op No :P

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 21:40

Tytje schreef:
Leuk joh Sail!! Stephanie moet morgen werken bij de snackbar Pontje Buitenhuizen en het wordt heeeeeeeeeeeeel druk.
Balen mijn schoonmoeder is opgenomen in het ziekenhuis met infecties en darmbeknelling, nooit van gehoord. Hoop dat ze er weer snel uit mag. Thierry al helemaal in de rats, hij heeft alleen ervaring van opa's in het ziekenhuis die snel overlijden. We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis gegaan, hij vond het meevallen, maar vroeg wel wanneer ze nu dood ging. Arm kind!

Jaah, erg leuk weer Sail. Helaas kan ik er ook niks van zien. Het is dat ze bij ons op het werk het verzorgingshuis aan het verbouwen zijn. Daar kon je vanaf de 7e etage wel wat zien van Sail. Ik het vroeger wel een aantal keren met de Sail In mee gevaren van IJmuiden naar Amsterdam. Op de zeilboot (een Tjalk van 20 meter lang) van m'n ex-schoonouders. Was altijd erg leuk :j . Misschien gaan we ook wel kijken bij de Sail Out *D .

Morgen komen ze voor Mavantos om een echo te maken.

Sterkte voor jullie en je schoonmoeder!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:27

LIQUITA schreef:

Afbeelding

deze vind ik wel mooi, klein en dan op de buitenkant enkel

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:29

Nicole1995 schreef:
Morgen bij mijn ouders in Velsen-Zuid Sail kijken ze wonen echt direct aan het Noordzeekanaal dus heel mooi uitzicht erop.Kaart gekregen om de wijk in te mogen om te parkeren,hopen dat het mooi blijft morgen.

heb vanmiddag al wat boten zien gaan op zee, was een mooi gezicht vanaf het strand van Egmond

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:34

Nicole1995 schreef:

lekker is dat. Ik kan nu ook verder weer aan de gang. Heb per vandaag een sleutel van een extra berging (alleen niet bij mij in de buurt) maar daar kunnen mooi de spullen heen die we niet vaak nodig hebben. Ga van de week eerst de kerst spullen er heen brengen, geeft al weer een hoop ruimte hier beneden.
Als iemand nog een stelling kast over heeft en er af wil, ik kan nog wel een stellingkast gebruiken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:34

xan schreef:
Inge, Marijke en ik hebben vandaag de stallen van onze paardjes schoongemaakt en geverfd.
Het ziet er meteen weer heel mooi uit.
Ik heb ook meteen wat "info" opgehangen over het schoonhouden van de stal :D

kan NoNo al lezen dan

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:36

Tytje schreef:

sterkte met en voor je schoonmoeder!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:39

Rowan zag vanmiddag meteen het vogeltje op mijn enkel en vroeg meteen of het een echt was, hij van dicht bij kijken en het was volgens hem wel een hele echte, of het pijn had gedaan, hij vond het vogeltje wel heel mooi. Heb later wel een geheimpje aan hem verteld (dat ie niet echt is)