Of een heel kunstwerk op je rug (en dan ipv AGRADI, ATE natuurlijk)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Heb wel lekker gereden vanmiddag,was wel uitkijken met al die kinderen die langer mochten rijden wat ik niet wist.Op een gegeven moment met 5 man stappen uit de hoefslag,5 keer geroepen kijk uit en gewoon doorlopen zonder te kijken reed ik haar bijna om ver.krijg je nog iets naar je hoofd geslingerd. Van degene met eigen paarden ...je weet wel.Ik werd toch zo kwaad heb ff me mond niet kunnen houden(zachtjes uit gedrukt)was het zo zat.Was al op de volte achterin gaan rijden kwamen ze daar staan kletsen...blij dat het maandag weer over is.
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Heb wel lekker gereden vanmiddag,was wel uitkijken met al die kinderen die langer mochten rijden wat ik niet wist.Op een gegeven moment met 5 man stappen uit de hoefslag,5 keer geroepen kijk uit en gewoon doorlopen zonder te kijken reed ik haar bijna om ver.krijg je nog iets naar je hoofd geslingerd. Van degene met eigen paarden ...je weet wel.Ik werd toch zo kwaad heb ff me mond niet kunnen houden(zachtjes uit gedrukt)was het zo zat.Was al op de volte achterin gaan rijden kwamen ze daar staan kletsen...blij dat het maandag weer over is.
toch niet mijn meisje he ?
Nicole1995 schreef:Ik kwam thuis en had een hele opgeruimde schuur met dank aan husby,thuis van stal heb ik de zolder gedaan en ja hoor daar kwam ik mijn 2 dekens tegen die ik niet kon vinden meer.Lekker weer dat dat ook weer opgeruimd is,strraks de herfst en dan is het toch wat lastiger opruimen in de schuur met regen en wind.
mntj schreef:haha. heb net de kaart opgehaald bij mn nicht.
mik moet dr nieuwe aanwinst een belg. bekappen.
en we gaan met zn alle ff heen.
ook langs het kanaal.
nicol hoe wil je rijden een groot deel is afgezet he....
,Hoop dat jij erdoor komt dan zoals je wilt. 

Nicole1995 schreef:Ik kwam thuis en had een hele opgeruimde schuur met dank aan husby,thuis van stal heb ik de zolder gedaan en ja hoor daar kwam ik mijn 2 dekens tegen die ik niet kon vinden meer.Lekker weer dat dat ook weer opgeruimd is,strraks de herfst en dan is het toch wat lastiger opruimen in de schuur met regen en wind.

Nicole1995 schreef:Heb wel lekker gereden vanmiddag,was wel uitkijken met al die kinderen die langer mochten rijden wat ik niet wist.Op een gegeven moment met 5 man stappen uit de hoefslag,5 keer geroepen kijk uit en gewoon doorlopen zonder te kijken reed ik haar bijna om ver.krijg je nog iets naar je hoofd geslingerd. Van degene met eigen paarden ...je weet wel.Ik werd toch zo kwaad heb ff me mond niet kunnen houden(zachtjes uit gedrukt)was het zo zat.Was al op de volte achterin gaan rijden kwamen ze daar staan kletsen...blij dat het maandag weer over is.

Tytje schreef:Leuk joh Sail!! Stephanie moet morgen werken bij de snackbar Pontje Buitenhuizen en het wordt heeeeeeeeeeeeel druk.
Liquita, hoe zijn de foto's van Mavantos?
Balen mijn schoonmoeder is opgenomen in het ziekenhuis met infecties en darmbeknelling, nooit van gehoord. Hoop dat ze er weer snel uit mag. Thierry al helemaal in de rats, hij heeft alleen ervaring van opa's in het ziekenhuis die snel overlijden. We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis gegaan, hij vond het meevallen, maar vroeg wel wanneer ze nu dood ging. Arm kind!
. Misschien gaan we ook wel kijken bij de Sail Out
. Nicole1995 schreef:Morgen bij mijn ouders in Velsen-Zuid Sail kijken ze wonen echt direct aan het Noordzeekanaal dus heel mooi uitzicht erop.Kaart gekregen om de wijk in te mogen om te parkeren,hopen dat het mooi blijft morgen.
Tytje schreef:Leuk joh Sail!! Stephanie moet morgen werken bij de snackbar Pontje Buitenhuizen en het wordt heeeeeeeeeeeeel druk.
Liquita, hoe zijn de foto's van Mavantos?
Balen mijn schoonmoeder is opgenomen in het ziekenhuis met infecties en darmbeknelling, nooit van gehoord. Hoop dat ze er weer snel uit mag. Thierry al helemaal in de rats, hij heeft alleen ervaring van opa's in het ziekenhuis die snel overlijden. We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis gegaan, hij vond het meevallen, maar vroeg wel wanneer ze nu dood ging. Arm kind!