Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik zag dat er appels in de kast liggen
dus ik dacht hey dat lust ik ook wel
dus ik beetje die appel eten. en toen stond hij echt zo met z'n neus naar me toe te douwen van haalloooo dat wil ik hebbeennn !!!
als dank heeft ie m'n hand helemaal onder gekwijld met kwijl, sap van de appel, en stukjes appel
Pebbs schreef:Muts
Oh trouwens, Zorro kwam gister bijna door de deur heen in z'n stalIk zag dat er appels in de kast liggen
dus ik dacht hey dat lust ik ook wel
dus ik beetje die appel eten. en toen stond hij echt zo met z'n neus naar me toe te douwen van haalloooo dat wil ik hebbeennn !!!
![]()
was zo grappigals dank heeft ie m'n hand helemaal onder gekwijld met kwijl, sap van de appel, en stukjes appel
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:ohwja vandaag ben ik al geweest. ik moest vandaag ff kijken hoe het uit kwam met school. maar was redelijk vroeg uit, dus kon mooi ff door naar huis , omkleden en naar pony.
Vanavond heb ik nog les, om half 9 met m'n ZORROOO![]()
Morgen moet ik ze ook allebei doen, dan ben ik vrij
dus kan ik lekker zelf bepalen wanneer ik ga
Dat ging goeddd ! Coole zorroo!
Anders kan sabien volgende week donderdag mee ofzo? Want dan ging
ik ook en dan gaan ze meteen knappe Gina bewonderen
haha echt leuK! 
dus lekker puuhh
Pebbs schreef:Nee ik weet ook wel dat ie het niet slecht bedoeld hoor
maar hijs gewoon HET onderwerp om grappen over te maken.
In het begin is nog niet zo erg, maar nou word het toch wel vervelend.. maarja, hijs gewoon topdus lekker puuhh
en nu ga ik kirsten ophalen en gaan we naar poowwnnyy
Daaaagg

Wat een zware schooldag zeg

Krijg al een knoop in mijn maag als ik er alleen al aan denk! Pebbs schreef:Sja maar vind het wel jammer.. Tis aleen maar omdat het een fries is volgens mij en hijs af en toe beetje lomp. ( tilt z'n benen niet altijd op ) maarja dat zit in elke fries wel vind ik.
Dat ze niet altijd even scherp zijn zeg maar.
Dan staat er ook een haflinger op de manege en daar word niets tegen gezegd omdat ie Z loopt nou whoehoee. Sorry hoor, maar is toch net zo krom.