Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

mntj schreef:was vanmorgen niet zo snel van begrip nicol maar begreep ik nou dat ze water uit je ton halen om andere water te geven?????
wat een lef.
denk je je paard goed verzorgd achter te laten.
wil het al op de staldeur schrijven blijf er af maar ja dacht kom ik misschien wat agressief over.Maar eigelijk vind het te achterlijk voor woorden.Ga een cameraatje ophangen
Als het goed is, gaan Dennis en Wesley vanmiddag naar Marken-Binnen om te priksleeën. Ik ga bewust niet mee, want ik ben bang dat ik ruzie ga maken met deez en geen...
Wesley heeft van de week al een paar keer gevraagd aan mijn schoonouders of het Markermeertje begaanbaar is voor schaatsen/priksleeën en steeds zeiden ze nee. Krijg ik zojuist van Dennis te horen dat zijn moeder hem gister eind van de ochtend(!) belde om te zeggen dat er prikslee-wedstrijdjes zijn op het Markermeertje (die een uurtje later zouden plaatsvinden)... Dennis was op zijn werk en m'n schoonmoeder heeft uiteindelijk niet naar mij gebeld, terwijl ze wéét dat Wesley graag had willen meedoen!
Dat flikt ze nou elke keer weer... Dus laat Dennis en Wesley maar even met z'n tweetjes die kant op gaan!
Dit is zo'n typisch voorbeeld van "Ik heb geen schoonmoeder, maar een trau-ma!".
Nicole1995 schreef:mntj schreef:was vanmorgen niet zo snel van begrip nicol maar begreep ik nou dat ze water uit je ton halen om andere water te geven?????
wat een lef.
Yep,klopt ....wil het al op de staldeur schrijven blijf er af maar ja dacht kom ik misschien wat agressief over.Maar eigelijk vind het te achterlijk voor woorden.Ga een cameraatje ophangen
gewoon geen woorden voor. mntj schreef:was vanmorgen niet zo snel van begrip nicol maar begreep ik nou dat ze water uit je ton halen om andere water te geven?????
wat een lef.
Nicole1995 schreef:Yep,klopt ....wil het al op de staldeur schrijven blijf er af maar ja dacht kom ik misschien wat agressief over.Maar eigelijk vind het te achterlijk voor woorden.Ga een cameraatje ophangen
mntj schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon geen woorden voor.
Shenavallie schreef:Wesley is vanmiddag lekker vrij, heerlijk!Als het goed is, gaan Dennis en Wesley vanmiddag naar Marken-Binnen om te priksleeën. Ik ga bewust niet mee, want ik ben bang dat ik ruzie ga maken met deez en geen...
Wesley heeft van de week al een paar keer gevraagd aan mijn schoonouders of het Markermeertje begaanbaar is voor schaatsen/priksleeën en steeds zeiden ze nee. Krijg ik zojuist van Dennis te horen dat zijn moeder hem gister eind van de ochtend(!) belde om te zeggen dat er prikslee-wedstrijdjes zijn op het Markermeertje (die een uurtje later zouden plaatsvinden)... Dennis was op zijn werk en m'n schoonmoeder heeft uiteindelijk niet naar mij gebeld, terwijl ze wéét dat Wesley graag had willen meedoen!
Dat flikt ze nou elke keer weer... Dus laat Dennis en Wesley maar even met z'n tweetjes die kant op gaan!
Dit is zo'n typisch voorbeeld van "Ik heb geen schoonmoeder, maar een trau-ma!".
mntj schreef:dat ik thuis kwam ben ik meteen de hond gaan uitlaten. iets wat in normmaal op de manege doe maar vandaag had ik m niet mee.
zie net dat ik in het maagdelijke witte sneeuw een bagger spoor heb achtergelaten van de bakprut onder mn stalschoenen.
ziet er niet uit.
mn spoor is goed te volgen haha.
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Wesley is vanmiddag lekker vrij, heerlijk!Als het goed is, gaan Dennis en Wesley vanmiddag naar Marken-Binnen om te priksleeën. Ik ga bewust niet mee, want ik ben bang dat ik ruzie ga maken met deez en geen...
maar had Dennis jou dan ook niet even kunnen bellen!
Uiteindelijk wel banketstaaf voor Wesley. Ja communicatie met schoonouders...... Je bent en blijft uiteindelijk toch de kouwe kant hoor
Shenavallie schreef:Even het rijk helemaal voor mijzelf, ha ha! De jongens zijn naar Markenesië en Dennis heeft gezegd dat hij de slee mee naar huis neemt, want het schijnt zijn eigen te zijn!Kan Wesley te pas en te onpas prikken wanneer hij wil, ha ha!
Nu even een koppie thee maken en lekker m'n eigen ding doen!