Achterwaarts, soms nog best lastig

En de andere foto's staan net op de computer, komen zo in een berichtje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hier was ze nog zooo dik (zie het verschil straks...
)
Pogingen tot stilstaan 
Love her! 
Lieffiee! (Niet naar m'n hoofd kijken...
)
) Maar het ging echt heel goed! Ik reed met een longeerlijn aan het halster vast, niet zo makkelijk dus
(7 meter....)
hestejente schreef:Ben ik heel even weg, staan er ineens allemaal leuke foto'sHihi, die Sanne steekt gewoon een dikke vinger op als ze wat moet
![]()
Suus, heb je foto's?
(Marit had nog nooit een paard geprobeerd te longeren, en dan zo'n geweldig dikke lompe haf
(Best flauw van mij om haar dan met Sanne te laten oefenen
) 

) Maar gaat steeds beter gelukkig
Op dieet en hard oefenen, ooit komen we er wel
Love_Sanne schreef:hestejente schreef:Ben ik heel even weg, staan er ineens allemaal leuke foto'sHihi, die Sanne steekt gewoon een dikke vinger op als ze wat moet
![]()
Suus, heb je foto's?
Je had het in het begin niet moeten zien; paar pasjes opzij, en dan stond je zo aan de andere kant van het weiland(Marit had nog nooit een paard geprobeerd te longeren, en dan zo'n geweldig dikke lompe haf
)
Alhoewel, ik heb wel eens geprobeerd om de haf in mijn profiel te longeren en het draaide er meestal op uit dat zij stil stond en ik rondjes rende
En zij wist dan nog wat eigenlijk de bedoeling was, Laski snapt zelfs niet wat hij moet doen. Dat wordt nog wat
Ziet er leuk uit! 

Love_Sanne schreef:hestejente schreef:
Je had het in het begin niet moeten zien; paar pasjes opzij, en dan stond je zo aan de andere kant van het weiland(Marit had nog nooit een paard geprobeerd te longeren, en dan zo'n geweldig dikke lompe haf
)
Dan leert ze het meteen goedAlhoewel, ik heb wel eens geprobeerd om de haf in mijn profiel te longeren en het draaide er meestal op uit dat zij stil stond en ik rondjes rende
En zij wist dan nog wat eigenlijk de bedoeling was, Laski snapt zelfs niet wat hij moet doen. Dat wordt nog wat
) Dus dan weet ze het maar al te goed wat ze moet doen, maarja, het blijft een Haflinger en die blijft natuurlijk proberen onder al dat zware werk uit te komen