Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
. We hadden 3 sprongen staan en moesten eigenlijk zo dicht mogelijk bij de sprongen blijven, dus we reden ongeveer op de volte bij EB, en dan moesten we zelf een parcourtje bedenken dan we de 3 sprongen dan beide kanten konden nemen. Was erg leuk om te doen!! New doet weer super zijn best, al vind ik het soms wel lastig om hem rechtsom echt wat korter te draaiien, linksom gaat altijd makkelijker
. Maar telkens in de goede galop geland en een heerlijk handgalopje.
). Ik hoop dat de meubels deze week gebracht kunnen worden. Dus volgend weekend/week wil ik wel een beetje over....dus uhm over 3 weken housewarming??? Dan zit ik er zeker in en is alles een beetje op z'n plaats denk ik
.
.
, maarja tis voor het goede doel, haha! Morgen wordt alles al geleverd, jeeeej, dus eigenlijk kan ik er morgen al slapen. Doe ik niet hoor, eerst zondag alles in elkaar zetten en dan nog even mijn bed regelen. Maar het gaat nu wel heel hard zo
. Heb de plintjes nog niet gelegd vandaag, wordt ook zondag. Wel even 2 ladenkastjes in elkaar gezet die in mijn tv-meubel komen en 2 bloemen geschilderd op de muur. Zal zo ff de foto's van mijn keuken en de bloemen hier neerzetten.