whahaha ik heb ok birkies and I(L)Them!!! Heb ze in keulen gekocht, toen ik daar was met school mogten we shoppen Dus me vriendin en ik allebei die dingen meteen aan, ooh wat had ik de eerste paar dagen pijn aan de onderkant van me voet, gewoon omdat ik t niet gewend was om zulke schoenen die echt je voet volgen te dragen(Liep, en loop nog steeds wel, super veel op allstars) maar nu zijn t echt me fijnste slippers!!
Uggs gaan een beetje boven me budget, heb n paar namaak voor swinters naar stal en dat is het
Marthaaa
Geplaatst: 25-02-10 11:19
Ik ga denk ik ook op kamp als ik op tijd ben ...... Weekje 6 als het nog kan !
JustSmile
Geplaatst: 25-02-10 11:22
Hoi marthatjez,
week6 is vol, alleen week 4,5 en 8 zijn nog vrij, maar als je t echt zeker wilt weten moet je eventjes bellen!
Misschien leuk als je jezelf ook even voorsteld(sorry als je dat al eerder hebt gedaan, dan heb ik er overheen gelezen )
Ik ben ook wel wel benieuwt wie er achter jou schuilt marthajez
Marthaaa
Geplaatst: 25-02-10 11:55
Oja , even voorstellen
Ik ben martha ! 10 jaartjes jong (jong dus ) Ik rij nu op mijn hele lieve Verzorgpony .... En wil graag op ponykamp bij fjordenpaard in week 6 ...... Maar als het al vol zit .....
Wahahaha jij bent grappig Zou t best willen doen, maar ik kom om van het werk voor me school(laatste toesweek voor me centraal na de vakantie) en heb om 4 uur autorijles.. sorry