Twinklebel schreef:Leuk Sab! Ik ga morgen naar mijn knollie, een laatste buitenritje maken voor het komende half jaar. Volgende week gaan haar ijzers eraf en mag ze echt 100% met zwangerschapsverlof (nu al 99%).
????? is ze er dan zo ziek van
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jonge_Monte schreef:Twinklebel schreef:Leuk Sab! Ik ga morgen naar mijn knollie, een laatste buitenritje maken voor het komende half jaar. Volgende week gaan haar ijzers eraf en mag ze echt 100% met zwangerschapsverlof (nu al 99%).
????? is ze er dan zo ziek van
Twinklebel schreef:Jonge_Monte schreef:????? is ze er dan zo ziek van
nee, absoluut niet, is superfit, maar staat aan de andere kant van Nederland met een chronische beenblessure (nu al een jaar niet meer kreupel gelopen, maar bij fanatiek rijden zo weer kreupel). En ik vind het niet eerlijk om haar met haar dikke buik dan nog eens in de drie weken een ritje te laten lopen, terwijl ze verder alleen maar gras staat te maaien. Ze hoeft nog maar twee maanden, dus die mag ze dan echt 100% recreëren. Daarna als het veulen er is pak ik haar ook niet gelijk weer op, na een maand of drie wil ik weer beginnen met stapritjes en als het veulen eraf is wil ik nog 1 x proberen of ze goed blijft als ik haar rustig aan weer oppak.