winnitou schreef:[
dat "gebok"komt wel doed. Je laat Nimf gewoon weer meerijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:[

xan schreef:meelen schreef:En nu heeft Xan weer een nieuwe buur. Sanne belde net dat TORNADO daar nu staat, hij heeft het naar z'n zin vind Xan wel leuk, alleen Xan vind het nog niks. Maar dat komt misschien nog wel. (laten we het hopen)
Ha ha laten we hopen dat ze eens een beetje verliefd wordt ofzo![]()
Meestal is dat irritante gedoe (zoals oren plat, tanden laten zien en proberen op haar achterbenen te staan, en o ja tegen het schot schoppen) na een week weer over. Alleen heb ik in die week ook in de bak een wat moeilijker paard. Het lijkt net of ze dan op iedereen moet letten ofzo. Alsof ieder paard een bedreiging is.![]()
Maar gezellig met Sanne naast ons.
Ik ben haar alleen vergeten te vertellen dat wij in ons rijtje wel van die hopeloze mensen zijn die na afloop even de bezem door de gang halen. (Ongeveer vanaf Napoleon).
Maar ook gezellig met jou Meelen, dan kom je vast wat vaker uitmesten (of ook rijden) nu je zo gezellig bij ons op de gang staat![]()
![]()

xan schreef:winnitou schreef:Meelen gaat natuurlijk fanatiek rijden, wordt gezellig doet ze ook mee met de volgende kur.
Ha leuk "De Veldt schatjes: Part 2 DOEN MEE ! " staat leuk op onze truien die we dan kunnen maken !!!!! (kleur roze ?)
Dan wel een kür met heel toepasselijk wat "gebok" erin natuurlijk

winnitou schreef:Wil iedereen van mij de groetjes aan TOM doen!
rockoo schreef:xan schreef:Ik ben er ook nog hoor !!!!!
Of ben ik niet gezellig
Bonita zit te klagen dat ieder paard waar ze lekker op rijd weg gaat Fine Kinke en nu Promis ze zegt dat ze nooit meer een verzorg paard wil. Maar dat heb ik al eerder gehoord.
. LIQUITA schreef:Niet BOKKEN maar WOKKEN.
winnitou schreef:ga even kijken wat voor een maaltijd in de vriezer ligt en waar ik zin in heb even in de magnetron en eten maar!
meelen schreef:winnitou schreef:Wil iedereen van mij de groetjes aan TOM doen!
Zal hij blij mee zijn, iedere keer via een ander de groeten van jou krijgen
Hackie schreef:winnitou schreef:ga even kijken wat voor een maaltijd in de vriezer ligt en waar ik zin in heb even in de magnetron en eten maar!
Owja, je was trouwens 100ste lid van de manege veldt hyves
Daar moet op gedronken worden, hi ha ho!!! Hackie schreef:We zitten nu geloof ik al op 105
winnitou schreef:Hackie schreef:We zitten nu geloof ik al op 105
103,
word ik als 100ste lid wel gehuldigd!!!!

winnitou schreef:meelen schreef:
Zal hij blij mee zijn, iedere keer via een ander de groeten van jou krijgen
Jij snapt um! Zou hij blozen of praatjes kijgen?
meelen schreef:winnitou schreef:Jij snapt um! Zou hij blozen of praatjes kijgen?
Eerst blozen en daarna praatjes ????

meelen schreef:Van mij zul je het niet horen, ik ben bijna nooooooit op Veldt.

winnitou schreef:meelen schreef:Van mij zul je het niet horen, ik ben bijna nooooooit op Veldt.
Maar binnenkort kom je heel frequent, want jullie staan op een heel gezellig stukje met Tornado.
:
) meelen schreef:winnitou schreef:Maar binnenkort kom je heel frequent, want jullie staan op een heel gezellig stukje met Tornado.
Haha, droom maar lekker verder.
Ik heb eigenlijk niks met Tornado, dus wat moet ik er doen?

Hackie schreef:Tineke en Sanne zullen hem wel kennen:
http://nl.youtube.com/watch?v=bCJA4lwsMV8
(zelfs na 20x kijken blijft hij leuk)

winnitou schreef:meelen schreef:
Haha, droom maar lekker verder.
Ik heb eigenlijk niks met Tornado, dus wat moet ik er doen?
Wat dacht je van de gang vegen, koffie in schenken, gezellig beppen,