Regelen jullie dus maar kaarten! ALs ik niet voor nop naar binnen kan kan ik altijd nog kijken of ik aan een kaartje kan komen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Rijkie_ schreef:Oke!
Kost ons dus zowiezo 2 vrije dagen!
En moet ik ook een intake les volgen? (omdat ik al examen heb gedaan?)
Misschien dan toch maar 8 uurs doen
Zou mij wel een rustiger gevoel geven als ik weet dat ik voor nop nog een keer examen kan doen.
Citaat:Haal nu uw E achter B rijbewijs nog voordeliger!!!
AANBIEDING dagopleiding E achter B!!!
8 uurs dagcursus incl. examen, eigenverklaring
en examengarantie* voor slechts € 497,50
* Indien u de eerste keer niet mocht slagen, dan betalen wij uw herexamen. Deelname aan een test van 1,5 uur is voor deze dagopleiding verplicht om te bepalen of het aantal lessen voldoende is. De kosten hiervoor zijn € 59,00.

JoNew schreef:Je kan wel 8 uur doen en dat kost dan 485.. ff uit mijn hoofd. Maar dan heb je denk geen examengarantie. Dus voor 15 euro meer en een intakeles heb je als je zakt een gratis herexamen.
JoNew schreef:Je kan wel 8 uur doen en dat kost dan 485.. ff uit mijn hoofd. Maar dan heb je denk geen examengarantie. Dus voor 15 euro meer en een intakeles heb je als je zakt een gratis herexamen.
sniesie schreef:JoNew schreef:Je kan wel 8 uur doen en dat kost dan 485.. ff uit mijn hoofd. Maar dan heb je denk geen examengarantie. Dus voor 15 euro meer en een intakeles heb je als je zakt een gratis herexamen.
Ja, dat klopt. Je kan wel zonder examengarantie maar dan scheelt het idd niets.
sniesie schreef:Ja, dat klopt. Je kan wel zonder examengarantie maar dan scheelt het idd niets.
Talida schreef:sniesie schreef:Ja, dat klopt. Je kan wel zonder examengarantie maar dan scheelt het idd niets.
het scheelt 1 dag extra heen en de intake van 59, toch?