Priszz schreef:Hahaha, wel leuk Chelle!
Oef, ik denk dat ik zaterdag toch stiekem weer op mijn pony kruip.. Nadat Joke & me ma hem gereden hebben.. Dan zal ie wel moe genoeg zijn..Anders heb ik straks nog meer pijn.. Ik ben gewoon nu elke keer zo moe dat ik denk ik over een half uurtje maar ga slapen
doe maar voorzichtig, we zien je wel gewoon een andere keer met springen meedoen
Anders heb ik straks nog meer pijn.. Ik ben gewoon nu elke keer zo moe dat ik denk ik over een half uurtje maar ga slapen 
Het is echt dikke chaos in mn hoofd op het moment xD
Wordt af en toe zooooo moe van haar -_- Moet dan echt hard mn best doen om mn geduld te bewaren en dat ging vanavond dus niet zo lekker
Heb later nog even tot 10 geteld en toen heb ik nog 3 'redelijke' rondjes kunnen rijden en toen snel gestopt. Maar toen de teugels los gingen om uit te stappen begon het gezeik weer gewoon opnieuw
Hoop dat het wat is en ik weer even wat stapjes vooruit kan doen.
Was echt zoooo mooi!! Heb echt met een glimlach van oor tot oor op de kamer gestaan. Prachtig!! Eind van de middag kwam er een niertransplantatie binnen, maar die ging helaas verder na werktijd, dus heb alleen het nieronderzoek bij kunnen wonen. Maar ook dat was al leuk om eens gezien te hebben!! Na het werk door naar de Oude Haven voor een kerstborrel met mijn nieuwe collega's en om half 9 eens richting huis vertrokken. ((Ging vanochtend 7 uur hier de deur uit
Ennnn VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! haha 2 heerlijke weekjes vrij