Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamybol

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:55

Daarom slaap ik vaak zo slecht, ik pieker altijd als ik moet slapen. :P

Was wel leuk om alles nu te zien, ondanks het beroerde weer. Wel nog echt veel werk. :oo

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 13:39

Erg he. Dan lig ik wakker van mijn onrustige benen of van de misselijkheid van mn pillen daarvoor. En dan ga ik piekeren. En uiteindelijk heb ik nergens last meer van, maar dan slaap ik niet meer door mn gepieker.

Vond het wel wat leuks hebben, daar met zn allen heen :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 16:55

Ik miste trouwens aardig nog wat pension

Janti, Dominique, Lizzy, Doortje, Mireille, die van Cheyla en Startlight.
Jef en Mel waren er natuurlijk al geweest. Die van Startlight rijdt er vaak genoeg langs, dus die weet hoet het eruit ziet.

Hoorde trouwens dat Mireille het toch niet redt om Joyce alleen/zelf te doen en dus weer de hulp inroept van de manege... Ben benieuwd.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:05

Ik vond de opkomst voor het slechte weer nog best okee. En ik snap nu de tekeningen en foto's tenminste. :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:05

Miste idd wat pension en had ook meer vaste lessers verwacht. Maargoed, niet iedereen kan op zondag natuurlijk. Vond het alsnog wel een grote groep.

Dat laatste zat Miranda ook te vertellen idd. Mireille gaat Joyce op maandag, vrijdag en zaterdag doen. De rest gaat ze de lessen in. Wat ik hoorde iig.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:11

Dan hoop ik dat die vrouw die in de zomer voor het eerst op Joyce reed en dat zo geweldig vond op dinsdag rijdt, want dan kan ze er toch nog vaker op. :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 17:36

Duur paard dan, want de manege verdient er nog aan ...

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:49

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:29

Knappe opa! Lijkt sprekend op Harry. :oo

Vandaag gereden op Lies, volgende week proberen op Willem. :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:37

Had je Benz nou nog geprobeerd?

Ik heb vanmiddag eindelijk mijn rendierpaardenmuts weer gevonden. Hele huis was al een week op de kop, vanmorgen als laatste poging de kelderkast eindelijk ook eens opgeruimd, lag ie weggestopt in een plastic zak met mutsen, gewoon op mijn kledingkamer. :o
Het vriendje was niet blij met me, die was, doordat hij mij natuurlijk moest helpen, maar net op tijd weg voor een afspraak met vrienden. Om het goed te maken daarna de boom nog maar versierd, want die had hij eerder al voor me klaargezet met de lampjes erin. :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 20:49

Kijk dat is nog eens handig zo'n man ;) Moest ie niet helpen opruimen?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:54

Hij had eerst de lampjes gedaan, toen wilde ik per sé die muts vinden en begon ik alleen met die kast en moest ie me uiteindelijk helpen (vooral dingen weggooien in mijn opdracht :P) en nu is het beneden nog wel een kerst-troepjes-slagveld, maar de boom en het kerstdorp zijn klaar. :Y)
En donderdag kan ik rijden met muts. {:)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:56

Ja, ik reed vorige week op Benz. Die is ook heel leuk. Alleen kon ik hem niet alleen opzadelen hij beet me xd

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:01

Hij is bij vlagen erg vervelend op stal ja. Al moet ik zeggen dat hij het nog niet in zijn hoofd heeft gehaald om me te bijten. Ben hem, ondanks mijn eigen kreupelheid, altijd nog voor geweest. Is meestal een kwestie van even proberen van hem uit en hem dan dus heel snel laten weten dat ie zich te gedragen heeft.. Maar als ie lief is op stal, is ie dat meestal met rijden weer niet, dus kiezen of delen. :=

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:03

Uiteindelijk heeft iemand me gewoon geholpen. Die deed het halster om zodat ik normaal kon poetsen en daarna even 't hoofdstel in en kon ik zonder problemen opzadelen. :j Tijdens het rijden was die gewoon braaf.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 22:44

Benz is dan ook echt 1 van de weinigen die ik echt niet leuk vind. Hij mij ook niet, vermoed ik :)

Harry lijkt idd op zijn opa, Samantha. Behalve zijn karakter, die is volgens de boktwiki altijd goed en vrolijk, maar dat heb ik bij Har nog niet helemaal kunnen ontdekken :D
Zo jammer dat er vrijwel niks bekend is over zijn vader. Die blijkt in Zwitserland te leven. De fokker van Harry heb ik ook ooit gevonden. Maar die vind Harry niet meer zo boeiend nu ie geen wedstrijden rijd. Erg jammer weer..

Heb net best fijn gereden. Was wel even lekker om te ontspannen na het werken. Harry was wel erg stijf en dan loopt ie voor niet helemaal 100. Maar das weer weg als ie warmer is. Dat solarium is wel erg fijn!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:36

Ik heb heerlijk gereden en op stal was Benzie ook lekker knuffelig en lief vanavond. Een unicum dat dat allebei kan, hihi. Denk dat ie zijn nieuwe kerstlook wel mooi vond. :P

Afbeelding

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 10:41

Ik vind m tof Rian! Ik ga mijn rendierdingen ook weer eens opzoeken.

Ben gelukkig zondag ook vrij. Had het al aan een collega gevraagd, maar die moest nog even kijken of ze kon. Die kon gelukkig werken :)
Vind dat toch altijd even fijn om na een drukke zaterdag en voor een gestressde maandag nog even vrij te zijn.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 10:43

Fijn dat je collega wilde invallen voor je, neem aan dat iedereen nu meer moet werken en dan is het fijn om de 'last' een beetje te verdelen!!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 10:50

Ja. Vind ik ook heel fijn. Voordeel is voor hun dat ze op zondag dubbel uitbetaald krijgen, dus dan willen ze wel :P
Jammere is dat we doordeweeks met zn 5en zijn en er nu 2 uitgevallen zijn. En een ander die vaak doordeweeks wel kan, zat in duitsland. En de rest zit dan op school.
Gelukkig konden er mensen lenen van andere filialen.
Hoef nu alleen nog morgen, dus dat valt dan ineens weer mee. Ben blij :)

Haha, had een blauwe zweep op mn lijstje met kerstlootjes. Ligt er ineens een lang dun pakje onder de boom. 'Nee, ik koop niks voor Harry' zegt mn zus steeds. Toch niet gelukt :P

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 10:59

Een zweep is ook meer tegen Harry dan voor Harry, hihihi.

Ik had gisteren mijn nagellak uit Hongkong binnen, een dure basecoat maakt zelfs verschil... Zucht.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 11:02

Das waar, haha.

Is ie fijn?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 11:44

Ja, het lakken van het kleurtje ging echt heel fijn ook. Eerst zwart gelakt en daarna zilveren shatter en de nieuwe topcoat erover. Die verschilde qua lakken niet echt van die ik al heb (maar ik heb ook al een vrij prijzige..). Nu kijken of vriendin gelijk heeft en het ook echt beter blijft zitten.
De combi die ik nu op heb is bij haar een week blijven zitten. Geloof nooit dat dat bij mij ook zo werkt. :P

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:37

Klinkt wel chique, die kleuren.

Wat Harry nou net had. Beest was helemaal gek geworden. Had m in de meststal gezet, beest hinnikt wel vaker met Jeroen. Dus ik haal m op, beest stond helemaal te trillen en te draaien. Helemaal in paniek ofzo. Heel raar. Was ook niet rustig te krijgen. Naar zn stal en in zn stal stond ie nog helemaal te trillen en te zweten.
Nu staat ie wel weer rustig te eten. Maar vond het wel even heel eng. Harry is nooit zo snel in paniek.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:46

Hm, raar, misschien dat er net buiten wat gebeurde?

Heb per ongeluk nog een nieuwe shatter lak gekocht, wist niet dat V&D OPI verkocht.. Dus liep rolde er echt zomaar tegenaan.. Een zeeblauwe, lijkt me erg mooi! :)

Wat we trouwens net meemaakten.. Ik zat in de rolstoel en omdat het best wel koud is had ik mijn leren jas aan met een witte pet op en een dikke witte gebreide sjaal om en witte gebreide wanten aan (ik wil er natuurlijk nog wel een beetje leuk uitzien ook ;)). Komt er iemand op me af, raakt mijn sjaal aan (ik dacht even dat ze in mijn wang wilde knijpen) en zegt op een toon alsof ik of een peuter of zwaar debiel ben 'Wat zit jij er lekker warm bij!' Ze schrok behoorlijk toen ik terug zei dat dat best tegenviel, had niet verwacht dat ik kon praten, denk ik. }:0