Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

casjuh

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:15

ik werk dus op een afdeling "inwendige geneeskunde" (en medisch psychiatrische nogiets...) en daar hebben we ook heel veel patienten dus die al die onderzoeken moeten ondergaan. buhhh lijkt me helemaal niets hoor. Moeten ze volgens mij 12 uur van tevoren "clean prep" drinken en dat laxeert als de p*st!!!! en dat is viesss hahahaha maar goed zo'n ding in je kont lijkt me ook al helemaal niets..... Ik zou me dood schamen Bloos

Net dus terug van stal. Zeiknat van het zweet kwam ik aan! hahaha (ik kan absoluut niet rustig fietsen het moet altijd snelsnelsnel)
veyton maar de wei in gegooid en toen ik veyton meenam begon pascal heel hard te hinniken...
dussssss ik heb de gok gewaagd en hem bij zijn vriendje en toekomstige vriendjes in het ruinenland gegooid.
Pascal wil graag de baas zijn en blijft ook doorgaan tot de ander opgeeft. Vandaar dat ik dus een beetje mijn hart vasthou met die gek. Maar hij deed het erg mild.... ging elk paard af, ff een gil en zijn voorbeen in de ander zijn neusgat Tong uitsteken maar voor de rest geen gebok of getrap ofzo. Mij benieuwen hoe hij de wei weer uit komt vanavond Nagelbijten / Gniffelen
En veyton heel stoer met hem meerennen hahaha Was wel erg leuk om te zien

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:16

casjuh schreef:
ik werk dus op een afdeling "inwendige geneeskunde" (en medisch psychiatrische nogiets...) en daar hebben we ook heel veel patienten dus die al die onderzoeken moeten ondergaan. buhhh lijkt me helemaal niets hoor. Moeten ze volgens mij 12 uur van tevoren "clean prep" drinken en dat laxeert als de p*st!!!! en dat is viesss hahahaha maar goed zo'n ding in je kont lijkt me ook al helemaal niets..... Ik zou me dood schamen Bloos

Wat vertel je dat subtiel zeg Knipoog Wat doe jij dan voor werk?
Ik moest gisteravond 2 pilletjes (laxerend) nemen en vanochtend een klysma Bloos

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:20

Pluutje schreef:
Weet iemand misschien wanneer de dolle dwaze dagen zijn bij de bijenkorf?

http://www.bijenkorf.nl/BijenkorfWeb/si ... e2005.aspx
28,29,30 september. even googlen Knipoog

Nou, ik zit dus een week in de ziektewet. Kon bij de huisarts niet meer stoppen met Huilen
Kan nu dus lekker rustig aan doen. Donderdag begravenis en hoop dat ik het daarna wat van me af kan zetten.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:35

Veel sterkte Bonte! Wel fijn dat je een weekje thuis zit, dan kan je even tot rust komen en bij tanken Lachen

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:49

ladyjoy schreef:
Wat vertel je dat subtiel zeg Knipoog Wat doe jij dan voor werk?
Ik moest gisteravond 2 pilletjes (laxerend) nemen en vanochtend een klysma Bloos

Ik deel eten en drinken uit, maak zo af en toe de kamers schoon en help verpleging met bedden opmaken, patienten uit bed en in bed zetten, medicijnen halen, bloed ophalen enz. een beetje een manusje-van-alles in het ziekenhuis (alleen wordt ik er niet naar betaald, maar dat is altijd zo he)
op een racefiets gebruik je denk ik meer spieren dan op een damesfietsje..... dat word weer spierpijn ben ik bang haha
Vanavond dan eindelijk eens een keertje naar de kapper!!!! Ben denk ik al meer dan een half jaar niet geweest ofzo.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:58

Cas, mag je "zomaar" je paard in de grote wei zetten bij de andere paarden? Ik begrijp uit je verhaal dat Pascal daar nog nooit heeft gestaan. Moet dat dan niet onder toezicht van een bevoegd persoon? Knipoog

En Bonte: heel veel sterkte, een beetje rust zal je goed doen! Kan je je tenminste even op één ding concentreren.

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:01

Zo eindelijk even kunnen bijlezen, (ben weer thuis) op mijn werk liep de hele tijd de bazin langs. dus kon niets tikken. Bloos

Mendi: is een leuk idee voor een afdelingsetentje en als we een keer gaan zal ik zeker voorstellen.
LJ en Lav Ach gut

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:09

*zucht* Rolleyes wat hebben jullie allemaal lekkere soepele werktijden!
Ik zit tijdens de mooiste uren van de dag binnen op kantoor...

Niki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:21

Pff wat kleppen jullie een end weg Haha! Weet niet hoeveel pagina's in weet niet hoeveel dagen dat ik niet online was bijgevuld haha.

Hm is het de moeite waar om bij te lezen of mag ik proberen nu mee te komen met jullie kleptempo ondanks dat ik niet vaak online ben haha.

Aah Cas eindelijk Pascal er in gemikkerd. Pff dat hij het zo rustig aan deed haha, normaal is hij inderdaad meteen "de baas".

Zo vandaag een vrije dag, teminste vrij van echte verplichtigingen.. al moet ik onwijs veel regelen en doen.., eindelijk.. maarja echt vrij kan je het dus niet noemen..nouja vanavond werken maar voor maar 4 uurtjes. Oppassen.

Morgen weer werken (stage).. van 6.00 tot 16.00 Gaaaap *gaap* [uurtje of 5 op Clown ] Ben benieuwd wat we dit keer voor ongein meemaken op de dienst haha.

Woensdag gezellig van 12.30 tot 14.15 (wat een dagbrekende tijd weer Haha!) school. En daarna gezellig met Cas op de kibo werken. En 's avonds gezellig naar stal voor Pascal en Veyton met mijn "brummy" auto Haha! (Cas, zullen we weer foto's maken? Dan verzamel ik weer eens even alle camera spullen bij elkaar (ligt nog iets bij mijn broer van toen hij vorige week naar Zwitserland was voor school:D)
En daarna nog meer volle drukke dagen Clown Jeeeeh! Haha.

Fax op de foto! Leuke foto's. En het welbekende park van ons haha.
Iemand vroeg het laatst aan mij uit mijn straat of ik wist of de hond van Nico er nog was. Maarja ik ben al tijden niet meer bij Nico geweest dus weet het veder niet Haha!.
En jij staat er dus vraag het maar meteen aan jou Haha!, leeft hij nog (zwarte hond)?

Hoe is het veder met Nico (anders via pb, open en bloot vertellen is niet zo leuk misschien, zie maar), omdat het een tijdje terug veel minder met hem ging (dan spreek ik over bijna een jaar geleden denk ik hoor)?

Ha nog meer bekende namen, Zita enzo Haha!

Zal ik eens een foto in de strijd gooien van mijn hond Puck ofzo, iets anders Haha!? Haha ik moet van mijn foto's "af" Tong uitsteken

Pfff kijk je terug naar je tekst.. zie ik dat ik wel erg veel getypt heb.. ik doe al gezellig mee.. nouja nu misschien nog de rest een beetje bijlezen Haha!

Tot snel, fijne dag nog!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 14:58

Pat en Alano! Jullie hebben PB'tjes Haha!
Wel snel even antwoorden hoor Nagelbijten / Gniffelen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:59

Ik ga lekker naar huis! Paard doen en nog een stukje van de les van Lav meekijken! Tot later Doei, doei

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:18

Misschien tot vanavond. ga ook maar eens eten, moet mijn paard ook nog doen.
Uitmesten Vork en deze zal wel weer lekker smerig zijn

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:59

Bonte schreef:
Pluutje schreef:
Weet iemand misschien wanneer de dolle dwaze dagen zijn bij de bijenkorf?

http://www.bijenkorf.nl/BijenkorfWeb/si ... e2005.aspx
28,29,30 september. even googlen Knipoog

Nou, ik zit dus een week in de ziektewet. Kon bij de huisarts niet meer stoppen met Huilen
Kan nu dus lekker rustig aan doen. Donderdag begravenis en hoop dat ik het daarna wat van me af kan zetten.

Ja, sorry, had ik even geen tijd voor Tong uitsteken Bloos Ben er net even geweest en geloof dat ze er al erg druk mee waren. Hoop dat ik donderdag nog een gaatje kan vinden om me in de shoppende bende te storten Tong uitsteken (nóg erger dan op zondag Knipoog )

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 17:00

De 3 dwaze dagen Haha! Niet zo goed voor mn porto geloof ik..
Iemand interesse.. kom er maar niet vanaf Clown viewtopic.php?f=64&t=659336

Oh mij god, geloof mn oren niet zeg. Heb nu dus dikke ruzie met iemand van stal..

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 17:27

Mendi schreef:
Cas, mag je "zomaar" je paard in de grote wei zetten bij de andere paarden? Ik begrijp uit je verhaal dat Pascal daar nog nooit heeft gestaan. Moet dat dan niet onder toezicht van een bevoegd persoon? Knipoog

En Bonte: heel veel sterkte, een beetje rust zal je goed doen! Kan je je tenminste even op één ding concentreren.

hahaha toen ik veyton voor het eerst erin gooide moest ik ook maar "ff"aankijken hoe het ging. Nu zijn bijna alle ruinen in het ruinenland omdat ze de landjes aan het bespuiten zijn dus ik heb eigenlijk (misschien wel errug illegaal) pascal er gewoon maar in gemikkerd..... Ik ben er natuurlijk wel dik een uur bij gebleven Knipoog moet wel zeker weten dat het niet uit de hand loopt.
Vond het wel stoer om te zien dat hij echt de baas wilde zijn! was trouwens voor het eerst dat ik veyton en pascal schofjes heb zien knabbelen! Doen ze eigenlijk nooit...... waarom nu wel?
Ik heb zin in 21 oktober Haha!

Niki: dat lijkt me een erg goed idee om weer een keer foto's te maken!!! (helemaal van pascal aangezien ie weer in de verkoop staat). Ga ik eerst rijden en daarna een wandeling door het bos ofzo?! (heb donderdag en vrijdag ochtenddienst dussssssssss)
buhhh ik wou dat ik iets kon kopen bij de bijenkorf. Helaas mag ik mijn salaris alweer inleveren (achterstallige dierenartskosten, thuisstudie en noem maar op bahbahbah)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:30

Doei! Hallo...

-LJ... Ach gut sterkte met de onderzoeken...zal duimen voor je!!
-Bonte...Heel goed dat je even de tijd voor jezelf neemt,een weekje is een goed begin maar misschien heb je wel wat meer nodig.Neem die tijd dan ook he...erg belangrijk.Wees extra lief voor jezelf en verwen jezelf.Koop wat leuks...ga lekker (uit)eten...dat soort dingen Ach gut

-Lav...Spannend met die sollicitatie...blijft duimen voor je Ja
Niki schreef:
Fax op de foto! Leuke foto's. En het welbekende park van ons haha.
Iemand vroeg het laatst aan mij uit mijn straat of ik wist of de hond van Nico er nog was. Maarja ik ben al tijden niet meer bij Nico geweest dus weet het veder niet Haha!.
En jij staat er dus vraag het maar meteen aan jou Haha!, leeft hij nog (zwarte hond)?

Hoe is het veder met Nico (anders via pb, open en bloot vertellen is niet zo leuk misschien, zie maar), omdat het een tijdje terug veel minder met hem ging (dan spreek ik over bijna een jaar geleden denk ik hoor)?

Over Bonzo.... viewtopic.php?f=73&t=632211&hilit=
Met Nico gaat het nu weer prima,hij heeft toen erg last gehad van zijn hernia en moet nu rustig aan doen.

Groetjes,Tinky

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:35

Ik werk alle DDD dagen bij Hugo Boss in A'veen voor wie me nog wil opzoeken.

Pluut wil je echt iets van donderdag?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:38

Geen idee... Heb de aanbiedingen nog helemaal niet gezien eigenlijk...

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:41

ik denk dat ik voor school (donderdag) nog even langs bijenkorf ga om ff te kijken of die broeken wat zijn....

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:43

okay alano zal woensdag wel even voor je kijken om welk merk gaat het?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:44

Joki schreef:
okay alano zal woensdag wel even voor je kijken om welk merk gaat het?

um alle merken.... Clown moet nog een broek hebben.... weet jij of ze veel broeken hebben? (donderdag of vrijdag)

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:44

Waar kun je die aanbiedingen zien? Heb je al zo'n boekje thuis gehad?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:47

Pluutje schreef:
Waar kun je die aanbiedingen zien? Heb je al zo'n boekje thuis gehad?

ik heb 3 van die boekjes gehad.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:49

daar staan de aanbiedingen in; ze zullen wel weer de standaard broeken hebben dus replay diesel en nog wat maar boekjes geven meer zekerheid.

Hmm moet dus nog op tijd weg bij de bijrijdauditie aangezien ik dus naar de personeelskoopavond wil

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:53

Nou zeg, ikke wil ook een boekie!!!