Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rockoo schreef:Is het wie ik denk reed ik daar soms op vandaag
ATE schreef:rockoo schreef:waar vind ik dat die pm.
in midden kijk even onderin bij je vakje dan zie je er 3 staan
LIQUITA schreef:Jullie kunnen Sire aan het vriendelijstje toevoegen!!
ATE schreef:en zo zitten we al op pag 383
ATE schreef:LIQUITA schreef:Jullie kunnen Sire aan het vriendelijstje toevoegen!!
dat heeft ze even snel gedaan
LIQUITA schreef:ATE schreef:
Jullie kunnen Sire aan het vriendelijstje toevoegen!!
dat heeft ze even snel gedaan
[/quote]LIQUITA schreef:en zo zitten we al op pag 383
zeker met rockoo erbij
rockoo schreef:hoe doe ik nou weer pm en ik zie ook niet in het midden een vakje met 3 je bent lekker bezig Iris goedzo
rockoo schreef:hoe doe ik nou weer pm en ik zie ook niet in het midden een vakje met 3 je bent lekker bezig Iris goedzo
LIQUITA schreef:rockoo schreef:hoe doe ik nou weer pm en ik zie ook niet in het midden een vakje met 3 je bent lekker bezig Iris goedzo
Je hebt mijn PM gelezen, dan klik je daar onderin op quote en dan tik je je antwoord en klik op verzenden/versturen.
rockoo schreef:Rockoo was het paard waar ik vroeder op reed het was op het strand het snelste paard dus met wedstrijdjes won ik altijd
ATE schreef:rockoo schreef:hoe doe ik nou weer pm en ik zie ook niet in het midden een vakje met 3 je bent lekker bezig Iris goedzo
boven in je beeld zie je dat je ingelogt ben daar kun je ook je berichten lijst zien naast je naam
Ik mag het zeggen, want ik heb het ook moeten leren! Maar als je het eenmaal weet...
Dan mag ik vast wel een keer op Nelson mee (vast wel he, Natuur5D?
) rockoo schreef:Ik krijg wel het heen en weer ben ik net beneden dan moet ik weer naar boven
rockoo schreef:nou hehe ik ben er mijn email is groenestein@xs4all.nl
rockoo schreef:Rockoo was het paard waar ik vroeder op reed het was op het strand het snelste paard dus met wedstrijdjes won ik altijd