En op naar het echte werk!

Doei! tot de volgende keer!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Was Jade braaf? Zo ziet het er wel uit! Nu jij nog wat trotser erop zitten!
Vanmorgen deden Bianz een ik een poging op-je-paard-blijven-zitten-met-deze-wind, was nog best lastig
Kom je ook?!

Hij is al een hele vent zo in pak! Stoer hoor
Weer een hoop geleerd
Krietemieterig is toch wel een familieding 
Hadden we net ff nie bij stilgestaan.. Dusja Katsjing
45 euro om de deur weer te laten openen! De hele paas daar de auto laten, was toch niet echt een optie)
(en ik nog vrolijk tegen mn mam: niet je vest vergeten, want we hebben net de fleece deken bij een kennis terug gehaald vandaag! En toen vergat ik zelf mn jas..
)
(Bel ik eerst Marieke op: ik ben er! Zitten we in de auto, doe mn hele domme-actiesverhaal en doen we de check: goh heb je je geld bij, dit bij, dat bij. Heb je je mobiel ook bij? Zeker? Uh ja, belde je toch net?
hihi, dus toen was mn pa helemaal gerust gesteld dat we heel thuis zouden komen
)
Dus ik ben helemaal bijgetankt voor de werk'week'!
Daniel is echt the man in zn pak; en hij heeft zelfs al een vriendinnetje (en een kind in de wagen
) Mooie jurk van Gerlien, vast een geslaagde dag!
Je hebt je wel vermaakt zo te lezen
Wel een beetje balen dat de parkeergarage al dicht was; duur grapje!
en kunnen wij weer rustig op buitenrit
* maar vind dat ze t altijd zo mooi op schrijft! Het zijn niet eens paarden die ik ken! Maar t is toch super dat paarden zo aan elkaar hechten.. Nouja behalve in zo'n situatie dan, dan krijgen ze net als de mens een flinke opdonder...
scroll er maar gewoon over heen als je t te veel vindt..
Zou wel lekker zijn als ze al op de wei konden! Vind het ook heerlijk fietsen steeds zo: zonder jas! ('s morgens is t alleen nog zo fris in mn zomerjas.. Zelfs met mn dikke vest eronder! Maarja 's middags die winterjas..
luxe dilemma
)
maar voor mij was t duidelijk
Maar heb me idd wel vermaakt
Op dat betalen voor die garage na dan...
(lees; iemand anders kon zn paard niet meer houden en Oz ging er toen achteraan!) 

Heb je Febe al voorbereid op mijn komst Kims?
Echt net een getrouwd stel idd
En flauw hoor dat je die 700 kilo dan niet gewoon even op de handrem zet *ho hu halt!*
Hij is al zo groot, maar dan helemaal. Ik vind het ook zo moeilijk om ze dan 'tegen te werken'. Die pony's zitten allemaal net beter op werkhoogte wat dat betreft
Had vorige week ook die nieuwe ruin (unicepta heette die, volgens mij nu Joekel
) op mn hielen staan.. Kop omhoog en je hebt er zo weinig over te zeggen!
De buitenritten nu ineens een stuk rustiger, of blijft er nog genoeg lente in de bol? 
die mocht de ander meesjouwen, hihi) Ze wordt al groot!
Toch ook niet helemaal de bedoeling van even je trailer wegbrengen voor wat kleine dingen.. Maarja, je paard onderweg ineens verliezen (of met mini pootjes doordat ze afgesleten zijn op t asfalt
) is ook zo wat hè... Toch balen dat t je zoveel geld moet kosten. Die trailer had je toch ook nog niet zo heel lang helemaal geverfd en vernieuwd enzo?
Komen nu Dolce en Shaar hun namen op de trailer ipv de ijssallon?
Die kop die hij erbij trekt! En laag over de grond, vang je de minste wind natuurlijk
hihi
Maar gelukkig kan Bianz er van het weekend lekker moe maken. Ik ga namelijk dit weekend lekker op de veluwe paardrijden, heel veel zin in
Ze geven ook mooi weer af, dus gaat helemaal goedkomen, ga er lekker van genieten!!
... dus hoop dat t volgende week officieel ook zo goed gaat!