ooh wat leuk Kiek dat Nanou al best groot is geworden dan en die m1 debuut 24 november.. spannend hoor heeey jitsk!! jaa inderdaad lang geleden!! maar als ik jullie verhaal weer een beetje snap dan ga ik weer wat reageren.. De show van Anne was echt geweldig! met haar paarden dan Harvey. De Merrie en Oscar.. em die hele show was echt zoo gaaf! he maris? ik heb inderdaad allemaal foto's en filmpjes! zijn echt leuk geworden
Cijfers die ik tot nu toe terug heb zijn niet echt denderend (verre van): Filo - 5.4 Fa1 - 9 Eco - 4 NL - 8 & 7.2 Pff ik heb er echt geen zin meer in. Vandaag Fa2 herkanst (had eerst een 4.5) maar 't ging niet echt en wiskunde hoef ik al helemaal niet te weten.. Maar hoe is het met jou, Nan?
Had 180 en 174, de letters waren nog wel een beetje spannend Witte hekjes daarentegen helemaal niet En tja, de buiging was nog niet zo geweldig (bordjes staan aan de buitenkant en als je daar naar wil kijken wordt buigen rondom mijn binnenbeen best lastig ) 2e proef was nog wat teveel spanning, ze hoorde buiten het paard dat na mij moest al stappen en dat was toch wel spannend. Maar weer trots op m'n paardje, was immers pas de 2e wedstrijd op ander terrein!
We hebben trouwens ook een nieuwe auto, een stoere landrover! (en ja, die mag een trailer met 2 paarden erin trekken )
heee!! Maris daar zitten echt wel goede cijfers tussen hoor!! en inderdaad je bent niet de enige die er geen zin meer in heeft! ik heb echt de nijging om gewoon met school te stoppen of terug te gaan naar de mavo.. want dit zijn mijn cijfers die ik terug heb gehad van de week:
Gaaf, Jits! Alles goed verder met school enzo? Idd positief blijven, Eef! Maarja, heel veel heb je daar niet aan Oee Nan! Ik ben benieuwd wanneer je moet leiden Weer new messages @ my blog! CHECK CHECK CHECK!
Ja, gaat eigenlijk wel goed op school! Pas 1 onvoldoende gehaald en gelukkig al wel een 10 voor dat vak voor een SO gehaald en laatste proefwerk was ook makkelijk van dat vak!
jits is heeeeel goed bezig! maar maris jou gaat t ook lukken wat eef ook zegt er zitten ook goeie cijfers tussen! en het is pas t begin van t schooljaar
Jaa maar dat gaat wel lukken joh! je krijg nog zoveel toetsen endus ook nog zo veel verschillende kansen om je cijfers op te halen!! dus dat komt wel goed weet het zeker