Ben ook nog niet erg moe, maar moet denk ik toch heel blij zijn dat ik vandaag maar tot 1 uur naar school hoef en dan tot 4 uur even niks hoef te doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:Nouja ik vond na een tijdje wel heel erg dat ze me echt nooit meer hielp, soms gebeurde het idd dat je een les niet geholpen werd maar ik hoorde mijn naam echt lessen achter elkaar niet. Toen heb ik het met haar dr over gehad en sinds dien werd ik wel weer veel meer geholpen
kim345 schreef:EllaBellaah schreef:Nouja ik vond na een tijdje wel heel erg dat ze me echt nooit meer hielp, soms gebeurde het idd dat je een les niet geholpen werd maar ik hoorde mijn naam echt lessen achter elkaar niet. Toen heb ik het met haar dr over gehad en sinds dien werd ik wel weer veel meer geholpen
Daar kan ik me aan ergeren!
Toen ik wegging bij mijn oude verzorgpony had ik nog een laatste les met een groepje van haar.
Ze heeft NIKS tegen me gezegd, ja 1 zin waarin ze me afsnauwde op het eind.
Was echt leuk als laatste keer nadat je 3 jaar daar hebt gereden.... Maargoed was wel meer gebeurd zegmaar...