KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:18

Trouwens mijn laarzen zijn zoooooo gaaaaaf! Ik kan er met niet vanaf blijven, ze staan nog thuis en heb ze wel 100x op een dag in mijn handen :D. Gisteren heb ik er al mee gereden, haha, dat was niet heel erg comfortabel. Ook lag ik nog bijna samen met annie op de grond, ik was een het galopperen en toen struikelde ze en raakte ze uit balans. Toen klapte ze zo naar voren, maar gelukkig kon ze zich afremmen en toen kwam ze op haar knieen terecht en toen stond ze weer op. Heb daarna nog gewoon verder gereden, ze leek er geen last van te hebben. Het was meer de schrik.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:23

Oke, en nu ga ik even vet hard aan school werken! Ahum...

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:29

DewiRox schreef:
Oke, en nu ga ik even vet hard aan school werken! Ahum...

Aah moet ik ook doen, geen motivatie eigenlijk :(

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:29

Polo's en sweater zijn besteld :D

@Dewi gelukkig ging het goed :j. Succes met aan schoolwerken :P.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:35

Jeeeeeej

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:38

Mooi! Wanneer denk je dat ze binnen komen ongeveer? Misschien kunnen we dan in de vakantie afspreken, misschien een beetje aan begin, dan zijn de meeste nog niet op vakantie denk ik. Of net voor kamp, dat kan ook ;).

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:39

Geen idee. Ong. 5 dagen ofzo geloof ik. Zonder Ideal was wel sneller, maar heb gewoon ideal gedaan is makkelijker en het heeft geen haast. Zie ze wel verschijnen denk :j

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:39

Ik moet weer dat levensvisieboek van levensbeschouwing uitwerken, wat een poedersuiker werk zeg... Daarna nog 2 boekverslagen en schrijfdossier compleet maken, scrapbook maken en presentatie in elkaar zetten. En eigenlijk ook nog leren en vanavond naar Annie toe.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:41

Balen :(. Ik moet zo ook eens wat doen. Maar ik heb nu geen zin xD

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:03

Faya__ schreef:
Trouwens Lisa, Faya's stilsta probleempje buiten is opgelost :D(geloof/hoop ik)

Oh beter! hoe heb je dat uiteindelijk voor elkaar gekregen dan?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:18

Ik heb mijn huiswerk nu al opgegeven, ga maar even naar het dorp toe ;D

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:19

Haha nou ze ging gister eerst alleen al toen mn moeder me zweepje aangaf en de tweede keer tikte ik heeeeel zachtjes en toen ging ze ook weer verder :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:29

lovestimba schreef:
Pff wat heb jij veel hoofdstellenXD mijn kieffer hoofdstel is vandaag geknapt bij de bakstukken *baal*baal*

Ja dat heb ik dus ook al 2 keer gehad bij mijn kieffer
1e keer kunnen laten 'naaien' 2e keer helaas nieuw kopstuk moeten bestellen, heeft halfjaar geduurd voor ik hem had.
Maar ben blij dat die weer back in town is want hij is zo fijn dat hoofdstel!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:29

DewiRox schreef:
Trouwens mijn laarzen zijn zoooooo gaaaaaf! Ik kan er met niet vanaf blijven, ze staan nog thuis en heb ze wel 100x op een dag in mijn handen :D. Gisteren heb ik er al mee gereden, haha, dat was niet heel erg comfortabel. Ook lag ik nog bijna samen met annie op de grond, ik was een het galopperen en toen struikelde ze en raakte ze uit balans. Toen klapte ze zo naar voren, maar gelukkig kon ze zich afremmen en toen kwam ze op haar knieen terecht en toen stond ze weer op. Heb daarna nog gewoon verder gereden, ze leek er geen last van te hebben. Het was meer de schrik.

Top zeg van je laarzen, minder van die val gelukkig nog overeind gekrabbeld ;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:31

lovestimba schreef:
Jep precies bij zoon gat ja

Oh dat kan wel gemaakt worden hoor ;)

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:33

Faya__ schreef:
Haha nou ze ging gister eerst alleen al toen mn moeder me zweepje aangaf en de tweede keer tikte ik heeeeel zachtjes en toen ging ze ook weer verder :D

Oh dat is chill!
Als ik mijn zweepje erbij heb, en ik geef hem een tikje gaat ie steeds verder naar achter lopen en hij gaat trappen enzo naar achter..

maar ik moet altijd heel voorzichtig zijn want hij is ook al een keer het prikkeldraad ingelopen omdat hij totaal niet oplet waar hij loopt.. en anders dus gewoon het prikkeldraad of de sloot ofzo in loopt..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:34

U2andI schreef:
Waarschijnlijk word het voor mij week B...

Mijn pony is gister verkocht en word dinsdag gekeurd en als hij word goedgekeurd gaat hij naar een nieuw huisje...

Ja ik dacht er al iets over te lezen in je profiel, wel balen zeg sterkte met de verkoop.
Maar je hebt dus al trouwe paardse opvolger? ga je gezellig mee met de B'ers :):)

Elise95 schreef:
Weetje ik had 181 en 184 punten *\o/* *\o/* En twee keer eerste :D. Hij was zoo lief en met het losrijden liep hij echt geweldig. In de buitenbak was het wel een beetje spannend, maar wat wil je als er ineens een auto in de bak staat :+ en natuurlijk al die wind. Maar goed hij was lief en ondanks dat hij sommige stukjes niet echt de hoek in wilde ging t voor de rest super :D. Tweede proef begon echt super, alleen aan het eind vielen de hekjes om en dat was natuurlijk heeeeeeeeel eng O:) .

Maar goed had al gehoord dat er super streng gejureerd was. 159 was het hoogste bij de B paarden, waar echt niet super slecht gereden was :? Voor de rest waren zo ver ik weet ook geen wp. Dus was zooo blij toen ik t hoorde *\o/* .

Goedzoo en dat was je L1 debuut? :)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:52

Lisaa_ schreef:
Faya__ schreef:

Oh dat is chill!
Als ik mijn zweepje erbij heb, en ik geef hem een tikje gaat ie steeds verder naar achter lopen en hij gaat trappen enzo naar achter..

maar ik moet altijd heel voorzichtig zijn want hij is ook al een keer het prikkeldraad ingelopen omdat hij totaal niet oplet waar hij loopt.. en anders dus gewoon het prikkeldraad of de sloot ofzo in loopt..

Oowww dat is vervelend, is je paard erg voorwaarts? Ik heb altijd het idee dat bij "langzamere" paarden het minder werkt, pony van me zusje doet precies hetzelfde als jouwe dan, en die is veel minder voorwaarts dan Faya.

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 16:11

ja als we hem zegmaar vanaf het begin heel hard laten doorstappen dan gaat hij meestal wel, maar dan moet je hem eerst vooruit krijgen!

soms is die wel voorwaarts soms niet, maar de laatste tijd niet zo heel erg meer, en dat komt ook mede doordat hij als hij iets eng vind stil gaat staan..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 16:51

Gefeliciteerd elise,
Vandaag ben ik met tim naar een openveld gegaan met een klas genootje gingen we raceje doen tim vond het iets te leuk

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:14

Langzame of voorwaartse zegt niks.
Mijn vorige paard was zeer voorwaarts en als die geen zin meer had liep ze ook in z'n achteruit de heg of sloot in ;)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:35

Queelens schreef:
Elise95 schreef:
Weetje ik had 181 en 184 punten *\o/* *\o/* En twee keer eerste :D. Hij was zoo lief en met het losrijden liep hij echt geweldig. In de buitenbak was het wel een beetje spannend, maar wat wil je als er ineens een auto in de bak staat :+ en natuurlijk al die wind. Maar goed hij was lief en ondanks dat hij sommige stukjes niet echt de hoek in wilde ging t voor de rest super :D. Tweede proef begon echt super, alleen aan het eind vielen de hekjes om en dat was natuurlijk heeeeeeeeel eng O:) .

Maar goed had al gehoord dat er super streng gejureerd was. 159 was het hoogste bij de B paarden, waar echt niet super slecht gereden was :? Voor de rest waren zo ver ik weet ook geen wp. Dus was zooo blij toen ik t hoorde *\o/* .

Goedzoo en dat was je L1 debuut? :)

Dankje :D.

Ja klopt was L1 debuut :D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:36

lovestimba schreef:
Gefeliciteerd elise,
Vandaag ben ik met tim naar een openveld gegaan met een klas genootje gingen we raceje doen tim vond het iets te leuk

Dankje :). Haha Timmie houd van racen :P.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:49

Net L1 debuut hoor :j

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 18:03

Elise95 schreef:

GEFELICITEEERD! *\o/*