Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovestimba schreef:Pff wat heb jij veel hoofdstellenXD mijn kieffer hoofdstel is vandaag geknapt bij de bakstukken *baal*baal*
DewiRox schreef:Trouwens mijn laarzen zijn zoooooo gaaaaaf! Ik kan er met niet vanaf blijven, ze staan nog thuis en heb ze wel 100x op een dag in mijn handen. Gisteren heb ik er al mee gereden, haha, dat was niet heel erg comfortabel. Ook lag ik nog bijna samen met annie op de grond, ik was een het galopperen en toen struikelde ze en raakte ze uit balans. Toen klapte ze zo naar voren, maar gelukkig kon ze zich afremmen en toen kwam ze op haar knieen terecht en toen stond ze weer op. Heb daarna nog gewoon verder gereden, ze leek er geen last van te hebben. Het was meer de schrik.
Faya__ schreef:Haha nou ze ging gister eerst alleen al toen mn moeder me zweepje aangaf en de tweede keer tikte ik heeeeel zachtjes en toen ging ze ook weer verder
U2andI schreef:Waarschijnlijk word het voor mij week B...
Mijn pony is gister verkocht en word dinsdag gekeurd en als hij word goedgekeurd gaat hij naar een nieuw huisje...
Elise95 schreef:Weetje ik had 181 en 184 punten![]()
En twee keer eerste
. Hij was zoo lief en met het losrijden liep hij echt geweldig. In de buitenbak was het wel een beetje spannend, maar wat wil je als er ineens een auto in de bak staat
en natuurlijk al die wind. Maar goed hij was lief en ondanks dat hij sommige stukjes niet echt de hoek in wilde ging t voor de rest super
. Tweede proef begon echt super, alleen aan het eind vielen de hekjes om en dat was natuurlijk heeeeeeeeel eng
.
Maar goed had al gehoord dat er super streng gejureerd was. 159 was het hoogste bij de B paarden, waar echt niet super slecht gereden wasVoor de rest waren zo ver ik weet ook geen wp. Dus was zooo blij toen ik t hoorde
.
Lisaa_ schreef:Faya__ schreef:Haha nou ze ging gister eerst alleen al toen mn moeder me zweepje aangaf en de tweede keer tikte ik heeeeel zachtjes en toen ging ze ook weer verder
Oh dat is chill!
Als ik mijn zweepje erbij heb, en ik geef hem een tikje gaat ie steeds verder naar achter lopen en hij gaat trappen enzo naar achter..
maar ik moet altijd heel voorzichtig zijn want hij is ook al een keer het prikkeldraad ingelopen omdat hij totaal niet oplet waar hij loopt.. en anders dus gewoon het prikkeldraad of de sloot ofzo in loopt..
Queelens schreef:Elise95 schreef:Weetje ik had 181 en 184 punten![]()
En twee keer eerste
. Hij was zoo lief en met het losrijden liep hij echt geweldig. In de buitenbak was het wel een beetje spannend, maar wat wil je als er ineens een auto in de bak staat
en natuurlijk al die wind. Maar goed hij was lief en ondanks dat hij sommige stukjes niet echt de hoek in wilde ging t voor de rest super
. Tweede proef begon echt super, alleen aan het eind vielen de hekjes om en dat was natuurlijk heeeeeeeeel eng
.
Maar goed had al gehoord dat er super streng gejureerd was. 159 was het hoogste bij de B paarden, waar echt niet super slecht gereden wasVoor de rest waren zo ver ik weet ook geen wp. Dus was zooo blij toen ik t hoorde
.
Goedzoo en dat was je L1 debuut?
Elise95 schreef:Weetje ik had 181 en 184 punten![]()
En twee keer eerste
.
.