[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 22:28

Fijn Kaar, dat stinkt minder en je hoeft minder te boenen! Ook mooi dat je het met Jeff zo voortvarend hebt aangepakt. Ach...het blijft je kind, hè?
(vrij naar Ma Flodder)

Ja,Chantal, ik schud ze zo uit mijn mouw. Ook Sintgedichten.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 22:38

Nou Sybie heeft het dus ook aan haar witte beentje tot haar kogel... Echt erg! En ook haar andere achterbeentje heeft ze het heel ligt.

Ik heb in het medische handboek gelezen dat mok tussen een bacterie en een schimmel zit en dat de bacterie zelf voor korsten zorgt zodat het zichzelf kan beschermen. Korsten moeten er dus wel afgeweekt worden, niet gekrabbeld, daarna goed droog maken en smeren met van alles en nog wat. Volgens mij nog het meest met antibiotica iets...

Heb Syb der beentjes vandaag geweekt in de biotex (heb van de week veel gewassen met betadineshampoo) en ook gesmeerd met sudocreme. Vanavond na het weken der beentjes ingesmeerd met het wondermiddeltje van Suus.. Morgen weer een badje voor mijn lieve meisje. Ik ga der ook weer eerder binnen zetten, want de hele dag binnen werkt niet voor mijn meisje. Komt ze over de deur heen :(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:30

zo lekkr terug uit valkenburg,

iedereen succes met de mok,

laatste info van smd is by the way te vinden op de gemeente site van midden delfland.

Ga nu een tukkie doen morge vroeg op naar school pfff

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 07:13

heb het laatste nieuws gelezen idd... !

ben nog steeds aan het kijken voor een cursus paardenmassage... Zijn er nog andere geinteresseerden?

succes met alle mok! Wat een ellende, die mok dit jaar... ;( (tenminste van wat ik allemaal hoor, gelukkig zelf nog geen last van gehad)

trouwens: werkt iemand van jullie met een kaptoom???

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 07:16

spettertjuh schreef:
Ik heb net weer een leuke mail over Spetter gekregen. Hij heeft prijzengeld gewonnen samen met zijn moeder. Let wel ...... 10 hele euro's Ze zijn tweede gewonnen in een behendigheidswedstrijdje.

Ik ga zaterdag 11 december naar hem toe in zeeland, er is dan een leuke marathonwedstrijd.

Wat goed!!! En je gaat nu toch kijken! Goed zo :j Zal wel heel leuk zijn om hem weer te zien, maar ook wel even slikken...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 07:26

vergeet niet om ook de raadsbrief te lezen...

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 07:40

Die spetter zomaar prijzegeld gewonnen wie had dat gedacht he :D Nog even en hij gaat ijsbrand inhalen }>

Nou ga zo lekkr naar college daarna eindelijk weekend, en de c1000 is weer open :D kan ik weer normaal boodschappen doen

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 07:56

ja kicke hoor kaar!!

Wat rot chan, soof en de rest met poownie-mok-pootjes
Goed droog houden hoor, heb met lennox toen einschuss gehad. Word je echt niet blij van.
Deed toen smeren met hydrocortiderm.
Uiteindelijk heeft hij vanalles ingespoten te kregen 5 dagen op rij . Was toen niet verzekerd ;)

leuk marjo die paarden massage! :D zal die site nog eens bekijken op de computer :)

heb het laatste nieuws ook gelezen, kan de raadsbrief niet lezen... Is te klein op mn beeld op beeld van telefoontje....

Jeetje wat een hoop negatief nieuws vandaag zeg, enige positieve is dat er maar 1 file staat ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 08:02

stal is droog kaar ;) vocht in zn beentjes ;)
wat fijn dt t beter gt met je poes ! ;)
en spettertje.. Geweldig ! Had dr gister overheen gelezen.. Echt gaaf om te horen dat hij t zo goed heeft !
Kgaat ff aaan mn laatste werkdagje beginnen.. Bijna weekenddd !! :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 08:14

mij lijkt het ook leuk om die paardenmassage te doen, ligt er wel aan hoeveel het kost en wanneer het is :D.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 08:27

goedemorgen

Ben net wakker hahaha, ga zo de site van middendelfland maar eens lezen.

Over de paardemassage, ik weet dat een oud stalgenootje van mij, die pas weg is, ook aan paardemassage deed. Kan haar wel eens bellen als jullie willen waar zij het ooit geleerd heeft.

Chantal, wees alsjeblieft voorzichtig met de mok en de vocht in zijn beentjes, wacht niet te lang met medicijnen en voor de paardjes die mok hebben, ik zou ze niet meer naar buiten laten gaan in de natigheid maar dat moeten jullie zelf weten

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 08:38

Heb net even de info op de site van middendelfland gelezen en je wordt er niet vrolijk van. Denk dat ik nu ook maar eens een schadeclaim ga indienen voor mijn spullen die daar nog liggen. Zal er waarschijnlijk nooit meer iets van terug zien want van een kale kip kan je niet plukken. Kan alleen de brief van de raad in pdf niet lezen, kan deze niet openen thuis maar dat doe ik wel even op mijn werk vanmiddag.

Hoop alleen maar voor John en Anoush dat er geen beslag is gelegd op haar rekening, anders kan zij de paarden niet meer houden en dat zou toch wel heel erg zijn.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:37

amandaaa schreef:
mij lijkt het ook leuk om die paardenmassage te doen, ligt er wel aan hoeveel het kost en wanneer het is :D.

same here mss een leuk kadootje voor <:) :){

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:07

nou zou ze ook nu binnehouden en als het zo nat blyft niet meer de hele dag buiten zetten want dan hebben ze het gelyk weer.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:16

spettertjuh schreef:
Chantal, wees alsjeblieft voorzichtig met de mok en de vocht in zijn beentjes, wacht niet te lang met medicijnen en voor de paardjes die mok hebben, ik zou ze niet meer naar buiten laten gaan in de natigheid maar dat moeten jullie zelf weten

hij staat ook niet meer buiten ;) hij mag van mij zelfs niet meer in plassen lopen :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:24

en als t straks over is mag hij alleen op woensdag (evt. maandags) en 't weekend alleen naar buiten van mij, dan kan hij dr bijtijds uit gehaald worden maar wil 't niet helemaal van 'm afpakken..
en zn sokjes denk ik maar wat korter houden dan normaal :(
maarja, we gaan vanavond weer zien hoe het erbij ligt.. ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:25

Wat is dan de planning van die paardenmassage ?
zijn 3 mensen van 3 verschillende stallen die het wel wat lijkt...??

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:46

goed in de gaten houden Chantal en de andere en heel verstandig dat jullie ze nu even binnen houden

Voor mij nog geen weekend, moet vanavond nog tot 23:00 uur en dan morgenochtend nog even van 08:00 tot 14:30 en dan is het voor mij weekend en zit ik heel erg goed in de overuurtjes. Volgende periode maar even iets rustiger aandoen en weer wat meer rust nemen.

Financiele winkel geweest voor Jeffrey. Was intake gesprek en nu maar weer even afwachten. Jeff krijgt een cursus omgaan met geld en heeft een afspraak bij de belastingconsulent half december. Als je gewoon een baan hebt dan moet je ervoor betalen en in de uitkering krijg je deze gewoon voor niets. Het is toch wat!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:52

Marjo_Wystan schreef:
heb het laatste nieuws gelezen idd... !

ben nog steeds aan het kijken voor een cursus paardenmassage... Zijn er nog andere geinteresseerden?

succes met alle mok! Wat een ellende, die mok dit jaar... ;( (tenminste van wat ik allemaal hoor, gelukkig zelf nog geen last van gehad)

trouwens: werkt iemand van jullie met een kaptoom???

ik werk met longeren met die dikke haflinger van mij met een kaptoom.
Hij wist me met van alles door de bak te sleuren en ik moet zeggen met die sterke Aiko van mij werkt het super.
Hij probeert nog wel eens uit te breken,maar nu kan ik hem houden en hij geeft het sneller op want de druk die dat ding dan veroorzaakd vind hij niet fijn.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:53

amandaaa schreef:

ga maar doen als je dan bij je mams bent kun je het dus op mij uitproberen hihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 17:18

Nou hebben jullie me nog een bietje gemist vandaag?
Ons internet lag eruit.Lekker rustig hè meiden.

Heb gisteravond een baal kuil gehad,nou ja gekocht,en geef de boys nu half hooi,half kuil.
Hooi raakt op door zeer slecht hooi jaar en kuil heeft mijn boer wel genoeg,dus gaan ze lekker over op de kuil.
Zo van de winter zal het wel gaan.Zo een baal is best wel groot voor 2 paarden,zomers schimmelt dat te snel.
Maar goed we moeten roeien met de riemen die we hebben.
Ze vinden het in iedergeval erg lekker.

Heb zowel Aiko als Joepi gereden in mijn bakkie.
Die begon wel een beetje knisperig te worden.Het vriest hier alweer 3 graden.
maar omdat die droog is ging het nog prima.

Vanavond komt er nog een stamgast in mijn B&B voor 2 nachtjes,zal zo de kachels ff aanzetten.

Morgen met bijna alle buren [8 man] met taxi en trein naar Oldenburg.Daar is de mooiste kerstmarkt van Noord- duitsland.
Heerlijk aan de gluhwein met die kou.Heb er zin in.

Vanaf dinsdag voorspellen ze veel sneeuw en sneeuwjacht.Moet er niet aan denken.Bah
Ga zo ook ff mijn warmtedraad bij het drinkwater van de paarden aanzetten.Dat is echt fijn.

Johnnie erg jammer dat je zelf niet even die informatie naar buiten hebt gebracht en dat iedereen het nu toch op de site van de gemeente leest,met raadsbrief.Zou neteer geweest zijn.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 17:19

netter

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 17:31

Zodan, Anietje, weer aan de glühwein? Heb ik ook wel zin an! Eens kijken wat ik thuis voor borrel heb in mijn kast.....ben an een flinke neut toe!

Lekker, het weekend is begonnen, zondag eerse Advent, óp naar de Kerst.....en Sint en Piet tussendoor!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 17:47

ja Jetje maar zo eerst aan de boernkool met worst en appelmoes mmmmmmmmmmmm

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:10

Ha heb zuurkool meegenomen naar mijn werk met jus....... heerlijk