Goedemorgen allemaal zo stom geweest om anderhalf uur te vroeg op school te komen.....
Gisteren een heerlijk ritje gereden naar het westerpark. Maar wel tot 2X toe aangevallen door de ganzen die daar zitten te broeien. Kijk uit! wand ze komen wel echt gericht op je af.
We kregen gisteren te horen dat de hond die we gingen adopteren uit portugal, voor het bloedonderzoek 2X positief heeft. erg jammer maar een zieke hond mag niet naar Nederland. Nu hebben we wel een andere hond die we 1e paasdag op gaan halen, komt ook uit portugal maar is al in een opvanggezin in nederland.
Wat een plaatje king1234 Wij werden gister ook aangevallen door een gans! Op het tussenstukje (dat slechte ruiterpad bedoel ik) van de dijk naar het Buytenpark. Hij kwam al blazend op ons af vliegen!
Wat een heerlijk weer he! Het is echt genieten in het zonnetje. Helaas heb ik late dienst straks, anders was ik weer een buitenritje gaan maken.
Wat een leukerd Annette...lijkt inderdaad een beetje op Roxy. Is zeker ook een Mastin of kruising ervan....heel veel plezier met ophalen en geniet van haar/hem. @ Fab....werk ze in de avond en buitenritje dan maar andere keer. @Marlon...vervelend dat je nog steeds hoofdpijn hebt zeg. Rustig aan dan maar. Brrrr.... hier ook stapels werk. We mogen weer deze week
Wat een leuke hond Anette! Veel plezier als je hem straks kan ophalen. Morgen ga ik bij mijn vader beginnen met werken, heb er zin in! Maar ben toch wel zenuwachtig Onze vakantie zojuist geboekt, we staan met ons tentje aan rivier de Drome in Z-Frankrijk. Heb er nu al zin in! Noah had een dagje vrij vandaag, hij heeft lekker grasjes gegeten naast de baan en is weer gepoetst.
taverno
Geplaatst: 18-04-11 20:34
Je hebt toch wel vaker voor je vader gewerkt Ilvy,alleen is het nu voor het echie,succes alvast.
Ik heb een paar rondjes baan gedaan en een poosje in de bak gehobbeld alwaar Tence een man in het oranje erg interessant vond want die stond soms in de sloot en soms op de kant.
Tav; jawel, maar nooit de inkopen en boekingen, toch ff spannend als ik een foutje maak , thanks
EsvanEs
Geplaatst: 18-04-11 21:12
Zo....Hebben alle werkende mensen het vandaag weer overleefd
Ik heb vanmiddag lekker met Xantha staan grazen samen met Desiree en Ilvy.... Malvin had alleen een beter idee voor het grazen.... tsja..waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan
Spannend Ilvy van die baan bij je vader...ga je dan niet meer vliegen?! Anette, wat een leuk hond!
hahah die Malvin jawel hoor parttime. Was gezellig vanmiddag, ik ben weer verbrand
EsvanEs
Geplaatst: 18-04-11 21:29
Aahh verbrand jij ook zo snel??? Ik ook...moet me constant insmeren, wil ik niet rood thuis komen
Was zeker gezellig!!
Redlich
Geplaatst: 18-04-11 21:32
Leuk die foto zeg! Bedankt! Malvin kon geen keuze maken tussen het gras eten of rollen! Raar beest! Ben er wel blij mee. Hij voelt zich goed!
Nicam
Geplaatst: 18-04-11 22:00
Man in het oranje in de sloot of op de kant....hmm ik kreeg hem thuis enigszins zwart ? Leuk Ilvy weer even aan het werk Alle zonaanbidders weer rood? Alle werkers weer moe thuis? Malvin
Splinter
Geplaatst: 18-04-11 22:14
ik was pas om kwart voor 6 thuis van werk, helaas,
wel nog even van het zonnetje genoten thuis
Xantha
Geplaatst: 18-04-11 22:26
Hahaha, die Malvin, heerlijk eten
Ylvie, lekker aan het werk.
Annette, wat een leuke hond!!
Marlon, ik had van de week ook al een paar dagen hoofdpijn!! Vervelend
Es, vervelend hoor, zo in de zon (en wij allemaal maar hard werken)
Wij hebben vanavond heerlijk de bbq aangestoken, mmmmmm Nog twee daagjes werken en dan ben ik lekker twee en een halve week vrij!! Morgen weer lekker les!!!!!
Zo ik ben ook eindelijk klaar met werken. Pff was echt druk! Zo op tijd naar bed, morgen komt Van Rijs om mijn zadel na te kijken dus moet er weer op tijd uit.
cassandra84
Geplaatst: 19-04-11 07:44
Goedemorgen allemaal
Het was gister ook wel heerlijk weer om je paard te laten grazen en zelf in het zonnetje te zitten of te staan. Deze hele week blijft het zo.
Vandaag alleen een ochtendje werken en dan vanmiddag de zon in.
Goedemorgen! Ik dacht ff vroeg te beginnen.. nou was ik hier heel op tijd, maar ja, omdat mannen niet kunnen plannen is mn halve dag al verprutst door aannemers die niet snappen hoe groot vrachtwagens zijn en hoe klein onze parkeerplaats is
nikkielvis
Geplaatst: 19-04-11 08:32
Cer schreef:
Goedemorgen! Ik dacht ff vroeg te beginnen.. nou was ik hier heel op tijd, maar ja, omdat mannen niet kunnen plannen is mn halve dag al verprutst door aannemers die niet snappen hoe groot vrachtwagens zijn en hoe klein onze parkeerplaats is