Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Moet om 10 uur beginnen, en om 12:20 ben ik uit
Pebbs schreef:Vertel eens ff wat meer

en gingen we weer springen, en moest een heel ''parcour' achter elkaar rijden, en dat ging wel goed.. toen gingen we de hoogte in.. 
Ik was toch wel een beetje zenuwachtig toen ik naar de oxer van 1.10 moest rijden
verschilt ook per concours hoe er gebouwd wordt qua hoogte.. want het ene concour is een meter laag gebouwd, en het andere concour is het een hoge meter..
Chibra ook gewoon, had dat niet verwacht, wt eengina2003 schreef:Ik heb trouwens mijn nieuwe hoofdstel vandaag binnen gekregen.
Dees doet vandaag Gina, dus ga hem morgen ffies passen, alleen zo ffies vetten, hij is super stug, iemand nog andere ideeen om hem soepel te krijgen?
Meestal gaat het snel scheuren nl als hij zo stug is, vind ik zonde.
Pebbs schreef:ohwja vandaag ben ik al geweest. ik moest vandaag ff kijken hoe het uit kwam met school. maar was redelijk vroeg uit, dus kon mooi ff door naar huis , omkleden en naar pony.
Vanavond heb ik nog les, om half 9 met m'n ZORROOO![]()
Morgen moet ik ze ook allebei doen, dan ben ik vrij
dus kan ik lekker zelf bepalen wanneer ik ga
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:Vertel eens ff wat meer
Ik zie jouw reactie, en die van nadien, nu pas!
hihi..
Maar ging met wb ff springen op stal bij remco.. ging heel goed, afstanden gingen ook al steeds beter.. Remco ging er ook nog ff op, is wel ff een keer goed want die kan hem écht dingen leren. Toen ik er weer open gingen we weer springen, en moest een heel ''parcour' achter elkaar rijden, en dat ging wel goed.. toen gingen we de hoogte in..
en dat ging ok wel goed..Ik was toch wel een beetje zenuwachtig toen ik naar de oxer van 1.10 moest rijden
(weet niet waar die spanning opeens vandaan kwam, misschien omdat ik het vor me broer goed wil doen ofzo) dus dat zei ik tegen hem, en huppa... deed ie de sprong nog hoger! Toen weer gesprongen en ging goehoed
Hij zei ook ''hoe hoger je thuis kunt springen, des te makkelijker word het qua hoogte op concour''
En daar heeft hij ook wel gelijk in .,verschilt ook per concours hoe er gebouwd wordt qua hoogte.. want het ene concour is een meter laag gebouwd, en het andere concour is het een hoge meter..
Steiltje ook hoog gesprongen, en dat ging ook goed.. was een zware les met heel veel positief als negatief commentaar, en uiteindelijk was het alleen maar positief commentaar, dus we hebben er weer wat van geleerd..
!! Was een intensieve les zo te horen!
! Maar ze hebbenesiebessie schreef:Goeiemorgen! =)
Ik heb vandaag echt een stomme schooldagMoet om 10 uur beginnen, en om 12:20 ben ik uit
, moet om half 5 weg, voor een les van half 6 tot half 8 over verslaving..
Ik vind het knap hoor van je! En goed om te lezen dat je er zoveel plezier in hebt! 
Echt knap hoor !
Elja schreef:Ahw die shet vind ik zo leuk met jou Manon!
En Melissa, wat een geweldige combinatie met je met de zwarte
.
. Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:ohwja vandaag ben ik al geweest. ik moest vandaag ff kijken hoe het uit kwam met school. maar was redelijk vroeg uit, dus kon mooi ff door naar huis , omkleden en naar pony.
Vanavond heb ik nog les, om half 9 met m'n ZORROOO![]()
Morgen moet ik ze ook allebei doen, dan ben ik vrij
dus kan ik lekker zelf bepalen wanneer ik ga
Dat ging goeddd ! Coole zorroo!
Anders kan sabien volgende week donderdag mee ofzo? Want dan ging
ik ook en dan gaan ze meteen knappe Gina bewonderen
Hij was alleen wel heel sterk, maar dan laat ie een tijdje los en dan ineens hebt ie weer vast 

Broccoli schreef:Pffff Mel, als ik jouw verhaal zo lees word ik zelf helemaal zenuwachtig. Ik moet er niet aan denken om 1.10 meter te springenIk vind het knap hoor van je! En goed om te lezen dat je er zoveel plezier in hebt!

Pebbs schreef:Ja maar dat doet iedereen eigenlijk wel....
Kom je Sabina tegen als je op de manege komt : eey Noortje ga je weer op die diepvries rijden ?!
Je krijgt zoveel opmerkingen naar je geslingerd is echt niet normaal meer.. sommige zijn wel grappig maar sommige zijn ook gewoon totaal niet leuk.. maarja moete we maar ff door heen kijken..