Ik hou er niet van als een paard gewoon maar z'n rondjes braaf loopt. Dr moet wel echt wat pit in zitten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hou er niet van als een paard gewoon maar z'n rondjes braaf loopt. Dr moet wel echt wat pit in zitten.
_Lisanne schreef:Hahaha leuk VeerleHeb je ook foto's?
Succes Manon!
Oh wat leuk zeg Juul! Succes morgen. En ben benieuwd naar die pony
Ik ga straks lekker wat drinken in R'dam
(zou het zelf niet willen hebben
)
Zou ik ook wel willen!! De instructrice van onze manege en nog wel meerdere mensen hebben geprobeerd mijn vader erop te krijgen zaterdag... maar neehoor stom watje.
. En vind het ook gewoon leuk om leuke foto's van mezelf (+ vriendin/zus) te hebben. Maar ik moet zeggen dat het scheelt dat ik de fotograaf goed ken. Anders durf je je misschien minder snel te uiten zeg maar. Maar ben al vaak bij haar geweest. Als zij bv iets wilde oefenen, kwam ik vaak enzo
.
.
StillAngel schreef:als je knap bent is het idd leuk haha.

)
Nu gaat hij altijd mee als ik iets ga doen, strand, wedstrijd,clinic enz.
En echt ruim een meter over die hindernissen van 50/60 cm.
Maar als ik zo hoor, wat ze kan doen.. weet ik het niet haha
LizzyLover schreef:Mijn vader doet ook aan paardrijden, hij zit nu nog in de begin fase, en mag bijna naar de groeples![]()
Hoelaat moest je manon?

StillAngel schreef:xApple heet Manon![]()
Jaa op balti! Zal het voorstellen.. Maarja, zowat geeneen paard gaat er tijdens de stap vandoor (manegepaarden dan) en zeker niet als je het paard vasthoud. Vind het zo'n onzin dus dat hij er niet op durft.
Ik wil nog een keer naar KyraMaar als ik zo hoor, wat ze kan doen.. weet ik het niet haha
En bij ons in de bak is ze echt

xApple schreef:StillAngel schreef:xApple heet Manon![]()
Jaa op balti! Zal het voorstellen.. Maarja, zowat geeneen paard gaat er tijdens de stap vandoor (manegepaarden dan) en zeker niet als je het paard vasthoud. Vind het zo'n onzin dus dat hij er niet op durft.
Ik wil nog een keer naar KyraMaar als ik zo hoor, wat ze kan doen.. weet ik het niet haha
Komop nou zeg, behalve op het strand, in het bos en tijdens het springen is Kyra 99.9% betrouwbaar.
Dan gaat ze niet hard, nouja ze loopt lekker doorEn bij ons in de bak is ze echt
heel erg lief. Gewoon een x langskomen dus, want je zou al heeeeel lang doen