LIQUITA schreef:Ik ga m'n bedje opzoeken...truste en tot morgen.
Dikke doei
bay bay zwaai zwaai en welterusten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:meelen schreef:
Zo leer je je vrienden kennen.
Vraag me dan af of ik niet te gevoelig ben, maar als er maar iets daar is sta ik al klaar en daar baal ik dus even van!!!!!
Denk dat het ook meer uit niet nadenken gebeurd.

meelen schreef:winnitou schreef:
Vraag me dan af of ik niet te gevoelig ben, maar als er maar iets daar is sta ik al klaar en daar baal ik dus even van!!!!!
Dat kan, maar jou kennende ga jij daar wel wat op een subtile manier over zeggen.

winnitou schreef:Vraag me dan af of ik niet te gevoelig ben, maar als er maar iets daar is sta ik al klaar en daar baal ik dus even van!!!!!
meelen schreef:Dat kan, maar jou kennende ga jij daar wel wat op een subtile manier over zeggen.
winnitou schreef:en dat weet ik nu dus nog niet, ben zo wie zo door alle dingen die gebeurd zijn de laatste weken toch wat gevoeliger.
Merk dat ik er de pest over in krijg en dan ook banketstaaf dingen (heb bv al 2x de kaartjes voor het zwembad gehaald en nog steeds geen nieuwe terug gekregen. Normaal zeg ik dat wel of vind het wel prima maar nu dus niet! en als er zo iets gebeurd telt het er bij op
winnitou schreef:Noodoproep: zoek auto met trailer op napoleon naar de veluwe (kootwijk)te vervoeren, zodat hij daar voor de kar kan.........