?Is het koud of warm
buitne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
buitne
Dat kan ook, want anders kan jij morgen misschien niet terug komen
Jane_ schreef:SLETTEKESSSSSS KOMEN HIERR PITTIEE PITTIEE

Iriis_ schreef:Jane_ schreef:SLETTEKESSSSSS KOMEN HIERR PITTIEE PITTIEE
![]()
Nu misschien ook maar een luchtbedje op pompen
Vorige keer was het toch wel een beetje krap met z'n drieen in jou bed weetje nog![]()
Met Maaike

Iriis_ schreef:Jaa doe dat maar![]()
Ik denk dat we wel met de auto kunnen, mijn moeder gaat zo nog richting de manege..
Of we gaan gewoon fietsenDat kan ook, want anders kan jij morgen misschien niet terug komen
Annie_ schreef:Iriis_ schreef:Jaa doe dat maar![]()
Ik denk dat we wel met de auto kunnen, mijn moeder gaat zo nog richting de manege..
Of we gaan gewoon fietsenDat kan ook, want anders kan jij morgen misschien niet terug komen
Whahah jat stiekum de snorfiets van me moeder![]()

Elja schreef:Melanie_B schreef:Nee idd..
Ik was volgens mij ook de enige in echt wedstrijd tenue..
Blijf dat toch veel mooier vinden
Nee hoor, jij was niet de enige. Lisette was ook in tenue, maar in verenigingstenue.
Robin was als het goed is ook in wedstrijdtenue.
Melanie_B schreef:Emmaa_ schreef:Bij onderling hoeft het paard niet in het wit en hoeft de ruiter niet in tenueRuiter wel in tenue, staat altijd netjes aangegeven dat dat wel wordt geeist..
Maar ach, whatever.

Annie_ schreef:Janiee moet ik iets mee nemen kwa kussen enzo ?
Ahtnamas schreef:Is Kartouch verkocht? Echt? Dan heeft dat beestje wel mazzel zeg! Wel balen voor Emma! Maar eh dan is het wel weer tijd voor een nieuw manegepaard toch? Zeker nu Aglona en Inca op vakantie zijn en hun lot eigenlijk nog onbekend is!
Frans moet echt weer wat beginnerpaardjes krijgen! Want Grava is regelmatig kreupel, Kartouch verkocht, Parade is eigenlijk ook op...... pfff....
Ze heeft namelijk een bepaald ritme en dat moet je niet willen veranderen. ze moet niet hárd lopen maar actief. en daar maken we snel de fout in. parade heeft een iets lager tempo maar daar kan ze wel actief in lopen.
Niet loopbaar meer 

Elja schreef:Elja terug uit Amsterdammmmmmm
?!
. echt shocking
echt helemaal niks!!

DenK4ever schreef:echt helemaal niks!!
Ik ging vanmiddag de stad in.. had niet de intensie om zwaar te shoppen.. maar overal is uitverkoop...
kwam dus toch met 7 tasjes met van alles en nog wat thuis
Kirsten.. ik weet nog wel dat ik die springcurcusweek deed.. na de derde dag wist ik niet meer hoe ik moest zitten, zo'n pijn in me reet had ik
Elja schreef:Hahaha

Kirsten_S schreef:En..... wat heb je gekocht?!
Noortje heeft gewoon helemaaal nieeeeetsss gekocht. echt shocking