Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Die prijzen hebben wij ookmaar ook nog duurdere hoor.De aller duurste boom is 300 euro die is dan wel 6 meter.Misschien iets voor je ??hahahha.Zo de voordeur in en de piek bij je achterdeur!!!Horizontaal dan he

Nicole1995 schreef:Die prijzen hebben wij ookmaar ook nog duurdere hoor.De aller duurste boom is 300 euro die is dan wel 6 meter.Misschien iets voor je ??hahahha.Zo de voordeur in en de piek bij je achterdeur!!!Horizontaal dan he
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Die prijzen hebben wij ookmaar ook nog duurdere hoor.De aller duurste boom is 300 euro die is dan wel 6 meter.Misschien iets voor je ??hahahha.Zo de voordeur in en de piek bij je achterdeur!!!Horizontaal dan he
300 euro en verkoopt dat ook nog?
_sandra schreef:ATE schreef:
heb er toevallig vanmiddag 3 gekocht hihi. neemt rick mee naar su
en dan de invoer kosten nog 
_sandra schreef:mavantos doet zaterdag met brenda mee met de onderlinge!!! kom je ook nog ff naar mijn paard kijken ate???
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Die prijzen hebben wij ookmaar ook nog duurdere hoor.De aller duurste boom is 300 euro die is dan wel 6 meter.Misschien iets voor je ??hahahha.Zo de voordeur in en de piek bij je achterdeur!!!Horizontaal dan he
xan schreef:_sandra schreef:mavantos doet zaterdag met brenda mee met de onderlinge!!! kom je ook nog ff naar mijn paard kijken ate???
Ik doe ook mee. Komen jullie ook nog naar mijn paard kijken![]()
En Linde doet volgens mij ook mee. Gaan we ook naar haar paard kijken![]()
Ik hoop dat het een beetje gezellig druk is.
Ik begreep dat er nogal wat afzeggingen waren ivm de droes.

Nicole1995 schreef:Ik snap er niks meer van.Welke knop ik nou moet knippen en plakken.Rechts of links????
xan schreef:_sandra schreef:mavantos doet zaterdag met brenda mee met de onderlinge!!! kom je ook nog ff naar mijn paard kijken ate???
_sandra schreef:en ja hoor, een nieuwe bladzijde!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ATE schreef:xan schreef:
ja ik heb ook afgezegt
_sandra schreef:doe jij ook weer een keer mee ate?? lijkt me weer een keertje leuk om je in actie te zien!! als afsluiting van 2008!!!

_sandra schreef:ach, zijn toch alleen maar paardjes van onze eigen manege, wat kan er gebeuren. of zijn het paarden met droes die hebben afgezegd???
xan schreef:ATE schreef:
ja ik heb ook afgezegt
Maar er is goed nieuws Ate, lekker in de kantine hangen is een goed middel voor droes mij mensen![]()
![]()