@ Angela: Alleen je persoonlijke deel is nu af, of niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xApple schreef:StillAngel schreef:Ik verveeeel me! helft van me profiel is gepimpt
Ik vind jouw vriendje erg leuk![]()
Ben ook een lijstje aan het maken om mee te nemen naar Poel..
Kvind 't echt moeilijk...
_Irene11_ schreef:Ivar houd niet echt van een tik (op zijn zachtst uitgedrukt)![]()
1 tik = 3 keer bokken = geheid vallen![]()
Ik ben nog nooit gevallen
is dat echt puur als je bv. ook je hand op zijn kont legt? dat ie daar gevoelig voor is? of alleen voor de zweep? xApple schreef:Haha ow was het niet haar vriendje? Nee dat wist ik nog niet![]()
En Kyra is ook een fjord maar ook een echte race kikker op z'n tijd hoor.
Met springen is ze niet te houden.![]()
En o wee als je een tik durft te geven dan komen er ook geheid een
paar flinke bokken uit
Ik dacht dat ze allemaal lief en rustig waren, naja merendeels maar blijkbaar zien we hier een 'duistere kant' van de fjorden haha
maar een paard dat 'recht' bokken geeft zeg maar, daar blijf je beter op zitten
Citaat:Beste Rob,
Tot nu toe nog geen afmeldingen, maar ik zet haar wel op de reservelijst, misschien komt er nog een afmelding.
Met vriendelijke groet,
Duinmanege van Poelenburgh
Wendy van der Aar
072-5092149
veertj96 schreef:Hahaha stoute Fjordjes![]()
Maar Vera is trouwens echt heel leuk op het strand stillangel, en miss ambition ook.
Mijn zus gaat altijd op miss ambition omdat die niet echt hard durft te gaan en gewoon lekker wil rijden, maar de vorige keer ging ze nog best wel hard
maar gaat Vera dan niet super snel?? Ik wil vera en zaartje best als vaste paardjes hebben, ze lijken mij echt tof!
??