't Einde is zoek.. Wij beppen door tot op 't Einde!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zoi2003

Re: 't Einde is zoek.. Wij beppen door tot op 't Einde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 10:42

Maar je kan nu wel naar eep toe!
Dalijk bellen ze allemaal naar jou om hun paard te doen.... hihi

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 10:49

Haha, ja das waar
Hoef ik Noes niet lastig te vallen
Ik kan nu gewoon lopen :D

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 19:06

Nu kan Kel mijn paarden doen... hoef ik niet naar stal toe ;)

Maareh... aan Donna en die 2 zwarte monsters te zien waren de paddocks vandaag nog niet bevroren hoor! Ze konden de boel nog goed omploegen!

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 19:10

Liesje... wil jij me anders een keer helpen met longeren met dubbele lijnen.. heb wel zo'n 'speciale' lijn daar voor liggen, maar snap dr niet zo veel van eigenlijk... wil t ook wel eens proberen...

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 19:27

Ja hoor, tuurlijk :D Het is heel simpel, eigenlijk hetzelfde idee als de teugelhulpen onder het zadel :) En het zakt niet scheef.

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 19:30

maar hoe kan ik dan zien / weten of ze in haar lijf ook recht loopt?
Van de week kreeg ze het namelijks zelfs voor elkaar om aan de pessoa met longeer lijn via bitring naar de singel toe. (dus binnenstelling) om netjes in de verkeerde gallop aan te springen :? voor mij een teken dat ze in haar lijf dus wel heel scheeft loopt...

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:10

Noesie schreef:
Nu kan Kel mijn paarden doen... hoef ik niet naar stal toe ;)

Maareh... aan Donna en die 2 zwarte monsters te zien waren de paddocks vandaag nog niet bevroren hoor! Ze konden de boel nog goed omploegen!

Laat maar lekker ploegen....kan Eep morgen ook los :P

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:14

Eep was vandaag weer lekker druk, door het schuiven van de sneeuw op het dak
Dus ik denk, ga toch maar effe draven
Kan ik gelijk voelen hoe hij loopt
En wat denk je.......loopt hij gewoon goed >;)
Heb ik verdomme net een afspraak gemaakt voor vrijdag......besluit meneer effe om goed te gaan lopen :=
Maar goed, ik juich niet te vroeg, want hij kan ook op adrenaline gelopen hebben
Dus ik kijk het van de week nog even aan
Eigenlijk wil ik zowiezo vrijdag wel naar van Toor, dan kan zijn rug enzo ook weer even nagekeken worden
En je zal zien, als ik afbel, loopt hij ineens weer niet goed :x

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:23

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:35

AAAHHHRGGG die is zoooo irritant!!!!! :P _O-

Zoi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:41

Hahahaha doos, alleen perzik zit er niet bij
Misschien maar goed ook, want die appel doet het niet meer.....anders namen ze misschien de perzik....

HIHI

Zoi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:44

Maarre geloof dat jullie mij ook hebben aangestoken hoor via bokt..... :r ;(

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:49

Liesje89 schreef:
AAAHHHRGGG die is zoooo irritant!!!!! :P _O-

I know

Maar ik ben natuurlijk Kelly Banaan en Zoï is Zoï Sinaasappel
Dus vond hem wel toepasselijk :P

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:50

Zoi2003 schreef:
Maarre geloof dat jullie mij ook hebben aangestoken hoor via bokt..... :r ;(

O jee, we hebben een bokt virus :oo

Zoi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:57

Ja fijn virus zeg: de koorts stijgt lekker door, zit nu op 39,8......

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:03

Heeeeeeeerlijk hè meid :D k voelde me ook zo prettig :P
We hebben hier ook al een keer het bananenvirus gehad :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:04

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Liesje89 op 30-01-10 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:06

Zoi2003 schreef:
Ja fijn virus zeg: de koorts stijgt lekker door, zit nu op 39,8......

Zo :wow: , dat gaat lekker dan
Laat je maar lekker vertroetelen door Mart

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:07

Jeetje Lies, van zoveel bananen zou ik ook gek worden _O- :')

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:08

Banaantjessssss :P

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:09

Ze zijn heel blij :P Ik word er wel vrolijk van hoor :Y)

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:14

Tuuuuurlijk word je van bananen vrolijk, maar 1 is genoeg :P

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:21

Hahahaha. Het schijnt dat je echt vrolijk wordt van bananen. Zit eenzelfde stofje in als in antidepressiva. _O-

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:25

Ik ben gewoon de leukste en de goeiste :') _O-

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:29

In chocolade zit het ook :')