Manon_S schreef:Nu snap ik dat jij en Melanie soort van ruzie hebben.
Tjaa sorry hoor, maar als het normaal tegen je wordt gezegd ga je gewoon door, dus misschien is dit de manier?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Nu snap ik dat jij en Melanie soort van ruzie hebben.
) maar lijkt net of je melissa het niet guntAnnie_ schreef:Melis hoe kwam je eigelijk aan
al die fotos van alya's broers zussen
enzo ben ik ook wel benieuwd naar van jastrade
echt goed van je dat je weer op stapte
Astor schreef:1 minuutje later stond ze gelukkig weer bij Kimara te grazen en zo kon Myra haar gemakkelijk pakken. En ik had wel pijn in mijn been het begon te tintelen etc maar na een paar sec was het gelukkig weg en ben ik weer opgestapt alsof er niks aan de hand was. En daarna gewoon weer vrolijk door gereden en ook gewoon weer gedraaft enzo. Maar Myra zei dat Ayla erom bekend staat om bij het galloppeer pad flink te gaan bokken dusja dat heb ik kunnen testen ( a )

Manon_S schreef:Ik gun het Melissa 100% .
Maar ik vind het gewoon niet leuk om te horen van die verhalen over dat ras.

Manon_S schreef:Ik gun het Melissa 100% .
Maar ik vind het gewoon niet leuk om te horen van die verhalen over dat ras.
Astor schreef:Ja ze rende wel weg
Maar dat is logisch natuurlijk, maar daarna kwam ze gelukkig terug en ben ik gewoon weer op gestapt. ALTIJD DOORGAAN EN NOOIT OPGEVEN
Astor schreef:Ik kan er niks aan doen dat ik niet zoveel van arabieren weet maar Ayla is gewoon WEL pittig
Manon_S schreef:Ik wou net zeggen Iris je deed net zo bij Melanie (de sfeer verpesten) .
Manon_S schreef:Astor schreef:Ik kan er niks aan doen dat ik niet zoveel van arabieren weet maar Ayla is gewoon WEL pittig
Okee je hebt het dus alleen over Ayla?
Want in je berichtje staat een ECHTE arabier ofzo iets.
Maarja ik houd er al over op.
Of via PB ook prima

Astor schreef:Maar ik wou dus even mijn verhaaltje kwijt
Ik heb nu toch wel pijn aan mijn been