Dus bij deze
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hackie schreef:Ik wou iedereen nog een gelukkig nieuw jaar wensen (Internet lag er een week uit, en had het hardstikke druk met trails, dus had zowiezo er niet veel op gezeten)
Dus bij deze
rockoo schreef:xan schreef:Ik ben er ook nog hoor !!!!!
Of ben ik niet gezellig
Bonita zit te klagen dat ieder paard waar ze lekker op rijd weg gaat Fine Kinke en nu Promis ze zegt dat ze nooit meer een verzorg paard wil. Maar dat heb ik al eerder gehoord.
Hackie schreef:Ik wou iedereen nog een gelukkig nieuw jaar wensen (Internet lag er een week uit, en had het hardstikke druk met trails, dus had zowiezo er niet veel op gezeten)
Dus bij deze
meelen schreef:Hackie schreef:Ik wou iedereen nog een gelukkig nieuw jaar wensen (Internet lag er een week uit, en had het hardstikke druk met trails, dus had zowiezo er niet veel op gezeten)
Dus bij deze
Jij ook nog een goed 2008 toegewenst.
Alles goed daar?

meelen schreef:Dat kun je lezen op de vorige 381 pagina's
Dus bij deze

winnitou schreef:Blijft tornado nou wel daar staan of is het ook tijdelijk, nee toch!

meelen schreef:winnitou schreef:Blijft tornado nou wel daar staan of is het ook tijdelijk, nee toch!
Het is wel de bedoeling ja.
Goede nacht gehad Anke?
meelen schreef:Ik had een zooitje takkeweer verwacht vandaag, dat hadden ze toch voorspeld?!
Maar dat word weer fluitend m'n wijkjes lopen hoor.
smuidra schreef:Anke het was gezellig vanmorgen. Kreeg net een mailtje van Evert dat hij wacht op de mencursus. Hij komt dus nog steeds niet rijden (het watje).....
Hackie schreef:Hey winnitoe, je kaartje is onderweg, denk alleen dat het wel een tijdje kan duren, bij ons druppelen de kerstkaarten NU pas binnen![]()

meelen schreef:En nu heeft Xan weer een nieuwe buur. Sanne belde net dat TORNADO daar nu staat, hij heeft het naar z'n zin vind Xan wel leuk, alleen Xan vind het nog niks. Maar dat komt misschien nog wel. (laten we het hopen)
xan schreef:meelen schreef:En nu heeft Xan weer een nieuwe buur. Sanne belde net dat TORNADO daar nu staat, hij heeft het naar z'n zin vind Xan wel leuk, alleen Xan vind het nog niks. Maar dat komt misschien nog wel. (laten we het hopen)
Ha ha laten we hopen dat ze eens een beetje verliefd wordt ofzo![]()
Meestal is dat irritante gedoe (zoals oren plat, tanden laten zien en proberen op haar achterbenen te staan, en o ja tegen het schot schoppen) na een week weer over. Alleen heb ik in die week ook in de bak een wat moeilijker paard. Het lijkt net of ze dan op iedereen moet letten ofzo. Alsof ieder paard een bedreiging is.![]()
Maar gezellig met Sanne naast ons.
Ik ben haar alleen vergeten te vertellen dat wij in ons rijtje wel van die hopeloze mensen zijn die na afloop even de bezem door de gang halen. (Ongeveer vanaf Napoleon).
Maar ook gezellig met jou Meelen, dan kom je vast wat vaker uitmesten (of ook rijden) nu je zo gezellig bij ons op de gang staat![]()
![]()

winnitou schreef:Meelen gaat natuurlijk fanatiek rijden, wordt gezellig doet ze ook mee met de volgende kur.
xan schreef:winnitou schreef:Meelen gaat natuurlijk fanatiek rijden, wordt gezellig doet ze ook mee met de volgende kur.
Ha leuk "De Veldt schatjes: Part 2 DOEN MEE ! " staat leuk op onze truien die we dan kunnen maken !!!!! (kleur roze ?)
Dan wel een kür met heel toepasselijk wat "gebok" erin natuurlijk