leg uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik schrok bij de 1e al.. ging ik aan chris der arm hangen die dus t bekertje vast had.. snugger
Bzoem schreef:haha anne je was met mij anders een mooi koppel gweest
chris en ik hielden onze angst in door telkens een hobbitliedje te gaan bleren.
okee mijn angst dusik schrok bij de 1e al.. ging ik aan chris der arm hangen die dus t bekertje vast had.. snugger
![]()
ik heb zo hard gelachen - en gegild - die avond

(um hoe oud was ik ook al weer?
) x_Anne_x schreef:Bzoem schreef:haha anne je was met mij anders een mooi koppel gweest
okee mijn angst dusik schrok bij de 1e al.. ging ik aan chris der arm hangen die dus t bekertje vast had.. snugger
![]()
ach ik vond in de grote wei lopen die avond door voor al dood eng(um hoe oud was ik ook al weer?
)
althans.. dat was ik met je eens...x_Anne_x schreef:boom..? Help me even herinneren

Mhuahaha. Ik denk dat ik maar eens ga beginnen met mijn tas inpakken want moet er morgen al om 2 uur zijn! 

We hadden gewonnen 

ben echt bekaf Bzoem schreef:haha anne je was met mij anders een mooi koppel gweest
![]()

We wisten eerst niet waar we heen moesten, toen zaten we vast in het prikkeldraad
EN daarna schrokken wij niet
en toen viel ik en uuhm toen was het afgelopen