Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!! Binar schreef:Gisteren 2x buitengereden, 1x in het park met Ko en 1x met Biz en Fallon/Champ richting S'dam
In het park ben ik dus aangehouden door terreinbeheeromdat ik op het fietspad reed! Waren 2 hele aardige meneren, en ik heb een kaartje meegekregen. Hij raadt ons aan om met zijn allen te gaan mailen met klachten over het ruiterpad!!!
www.gzh.nl/reactieformulier
Ieder apart reageren is beter dan 1 gezamelijke mail, hoe meer klachten ze krijgen des te beter het is!!!
Ko'tje bleef tijdens het gesprek erg braaf stil staanof zou dat komen dat die man met zijn handen in de zakken stond en Ko meteen dacht aan snoeppies
![]()
Ko'tje was zowieso echt superrelaxed, de hele weg met lange teugel kunnen rijden, ook in drafheb echt genoten van die rit.
De rit met Fallon was erg gezellig, he Fall?
Dus Dames, geef je klacht door aan www.gzh.nl/reactieformulier!!!
stoer
vera23 schreef:hihi ja nuggie pin gaat echt al stuiteren ruim voor de zandvlakte

. Vesra losgestaan, met Tara 'nd Amarat 
, lekker z'n stalletje gemest, en een wortel gegeven.
kijk maar uit
anders worden we boos
:Wave:

Jetta schreef:
Ik bel wel even met Michael Moerman....Die is van G-Z.H en is bij de avonden geweest die ik vorig jaar bezocht heb....Hij is degene die over het onderhoud gaat en weet van de afspraken en regels. Die twee boswachters weten het ook!!! Dat verbaast me steeds weer, ze zaten er ook bij!
Soofie hier, Of nee Xeen .
!
,