ben nog nooooit zo in paniek geweest bij een paard als vandaag :s:s:s
kwas vandaag mee mee robby naar zijn opa die paar paardjes heeft. En hij ging met zhivago rijden maar eerst moest blitz verstoken worden van wei. omda we zhivago zouden kunnen pakken hadden we hem in klein stukje weide gestoken. dus we gingen weg met blitz maar we zagen dat zhivago poging deed om bij blitz te komen en wou over metalen massieve poort springen van 140 hoog ofzo :s:s dus ik zei, ik zal er wat bij blijven. hij deed echt kweenie oe onrustig. uiteindelijk toen blitz uit het zicht was was ie "kalmer" (wat je kalm noemt) en plots draaid hij zich om en springt over die poort, ma tbeest kan nie springen en zijn achterbenen bleven hangen :s:s:s kwas mega in paniek want da paard ging daar en kwas er alleen en ik schreeuwen achter robby en proberen bij zhivago te komen, maar die was een het trappen mee zijn achterbenen dus da lukte niet. plost hielt hij op ondertussen was robby er terug en probeerden we hem er over te duwen, ging ook niet, poort ging open paard zat dan tussen de omheining en poort. opa gebeld van robby da tie moest komen, toen poort weer terug gedaan en plots viel hij vanzelf over de poort, maar ie bleef liggen en helemaal trillen. kwas zoooo bang, da beetsje, kwas helemaal in paniek :s:s:s en kvoelde mij zo schuldig dak hem er nie direkt overkreeg en dat ik hem nie had kunne tegen houden :s:s:s. ommekeer stond tie recht zhivago maar ie trillde helemaal en mega sneede op zijn been.en kort stappen :s ie sta wss vree mank :s ie eeft stukje gedraafd ma da viel toen wel mee maar op da enen been wilt tie nu nie meer steunen lijk, of maar heel lichtjes. nu staat in een stalletje en beeft tie nie meer, nu is hij eigenlijk super rustig, khoop zo da tie er door komt