Wat een goede voornemens allemaal, geloof niet dat ik er een heb dit jaar... Alhoewel minder snoepen wel een goede zou zijn en dan ook meer bewegen, maar daar heb ik nooit zoveel zin in
Ik heb genoeg goede voornemens..... Ik wil me studie halen, afvallen, uhmmm er een beter jaar van maken als dit jaar . Ennuh ach ja nog heel veel meer...
Haha sas, net als ons hardloop idee Ging ook niet erg lekker. Hoewel ik een goed excuus heb want ik mag het ook niet voor m'n knie.. Heb de 8ste van januari eerste afspraak met de orthopeet :| en ik ben toch bang haha!
Gelukkig 2008 met veel gezondheid toegewenst aan iedereen. Voor antoinet was dat nog precies 50 min te vroeg Zat gisterenavond nog beetje te zappen, maar wel mooi dat vuurwerk in londen.
Mijn oud en nieuw was erg gezellig, met familie en mijn broer had een hele stapel vrienden (gezellig ) uitgenodigd. Alleen ben ik nu wel suffer dan suf. Want zoals de traditie voorschrijft waren alle taxies minstens een uur te laat.
Iedereen nog helemaal heel? Bij m'n nichtje van bijna 7 was een rotje in dr hand geknalt, ze was zelf even op onderzoek uit gegaan. Gelukkig niets ernstigs
Hier ook wat vuurwerk gezien, zaten wel wat mooie dingen tussen! Nu kunnen we weer naar buiten zonder in een rookwalm te komen, maar toch heeft Oud en Nieuw altijd wel iets
Ik heb vanalles gezien, ben begonnen met Mooi weer de leeuw. Toen beetje gezapt. Uiteindelijk weer mooi weer de leeuw gaan kijken. Mijn Veldhuis & kemper had mijn moeder opgenomen, en vanochtend daar wat van gekeken, was ook leuk. En heb ook om 1.00u het vuurwerk op de BBC 1 gezien.
Ik heb de hele avond sex and the city gekeken Owwww en ook nog friends.... Wilde Guide Weijers ook nog kijken... Maar ben de tijd een beetje kwijt geraakt . Ik heb hem ook live gezien en dat was ook echt leuk