Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Leuke dag aan het hebben/ gehad? Veel plezier nog vanaaf!
Ik heb ook al zin in zaterdag!
En vandaag leuke shirtjes gekocht! Hihi, waarvan 1 XS
Baalde een beetje, hij was er alleen in die maat. Tot ik hem eens beter bekeek.. Hij viel wel érg groot voor een XS. En jawel, hij paste prima
Verkeerd gelabeld denk
En vanmiddag toen ik de deur uit stapte met Tinker was t buiten gewoon warm! Heerlijk! Ik heb geen hekel aan de winter hoor, maar zo t voorjaar is toch ook wel lekker hoor
Word je weer zo vrolijk van!
Ik heb 2 schoenen gekocht (= dus gewoon één paar) & in de Londen Dungeon waren er toch echt wel een paar krijs konijnen bij! (weer eens wat anders dan angsthazen!)
Kan vandaag niet kijken, wordt toch net ff te laat dan, dus ik kijk morgen pas. Zo'n aflevering is toch een stuk minder spannend als je de finalisten al gelezen hebt in de metro! Volgens mij ben ik volgende week vrij, dus kan ik t mooi donderdag kijken
En dan kunnen we op weg naar Indoor nog eens uitpluizen waarom we t wel of toch net niet goed hadden! haha
!
Wanneer spreken we weer eens met zn allen af? 
(hee die is nieuw!)
Toch nog een beetje lente! En dat shirtje is nog van vorig jaar. Heb meerdere shirtjes van dat merk (desigual). Vind dat zulke vrolijke en net aparte shirtjes! 
hihi. Maar wel een leuk ding om te rijden
Plakt nog een beetje aan zn merrie (de andere nieuwe), maar hij doet t echt braaf! Volgende week weer

(Modder zat wel overal...)
Doet ze wel eens vaker. Zaterdag staan de paarden sowieso al stil, dus dan is het wel fijn als ze op zondag wel lopen. En omdat deze er nog niet zo lang staan, kan ze daar ook nog niet iedereen op zetten. Al had ze volgens mij alle paarden zondag maar 1 keer lopen of niet
En mij hoor je niet klagen
Heb heerlijk gereden allebei de uren! (was stiekem ook wel helemaal op daarna.. Maar wel leuk!)
(heeft reelaer flashback van Cis onder de modder
) hihi en die brief! Zou het dan wel met plaatjes ondersteunen Thirz, blijft de boodschap nog beter hangen 
haha
Kon niet over het zadel heen pakken bij het opstappen (erg handig
) En hij is donkerbruin/ zwart van kleur. Hij loopt ook anders dan Haydn. Ik vind de nieuwe ruin niet echt als 'paard' lopen. Hij is wel ruim in zijn gangen, maar zonder hoog op te gooien. Ook de middendraf is goed uit te zitten
Hij is ook wat onrustiger. Maarja, opsich ook wel logisch na een maand stilstaan, en dan ineens op een manege met zoveel andere paarden.. Dan moet je je enige houvast, je merrie, wel goed in de gaten houden! Hij kijkt wel bijna net zo lief als Haydn!
En hij heeft nog geen naam
Nouja.. hij heet.. uh.. Ulicote (oid) en de merrie Concepta. Dus ze krijgen een andere naam. Heb ff gezocht, maar kan nog geen foto's van ze vinden 
Hij wordt wel wat ouder, dat is nu wel te merken. Duurt wat langer voordat hij los is gewerkt en kortere wendingen aan kan geloof ik. Heb al heel lang niet meer op hem gereden. Hij is ook ziek geweest van het virus. 
We zijn natuurlijk wel benieuwd wat je met al die bonnen gaat creeeren in je tuintje!
!
?
Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen 

Leuke foto's Bar! Was wel mooi weer om foto's te maken
(als de zon zich even liet zien zeker!)
Denk dat ik mezelf overtroffen heb
) Ben nu wat leuke aan t uploaden
Dus speciaal voor de camera en voor jullie: míjn speciale loswerk schema!
)

) Dus ook nog wat foto's met mijn wilde haren

!
Nu wachten we op rijfoto's! Citaat:Anne, Thirz en Bianz, alvast veel plezier morgen! Bellen jullie dan even als je daar weggaat, dan zet ik alvast het eten op?
Iig hadden we veel lol in de friettent