Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AfricanLady schreef:Ze stellen vragen en dan moet je een stap naar voren doen bijvoorbeeld wie wil op een rustig paard dat betekent niet sloom.
En wie wil er op een fjord.
Wie wil er op en gek paard.'
Maar ik denk dat en andere in dit topic er nog beter andwoord op je vraag kunnen geven somige hier in het topic zijn ook leiding of zijn vaak op kamp geweest
xDaantjxx schreef:Ze delen je altijd goed in!
Inderdaad ze verdelen het op de wensen van de ruiter door middel van vragen: wie wil een rustig paard? Doe 2 stappen naar voren. Dan vragen ze fjord, ijslander... Ook 2 stappen naar voren.
Wie wil er een gek paard? 2 stappen naar voren. En zo verder.
Als je blijft staan is beetje gemiddeld...
En als het na de eerste rit toch niet naar wens is (te druk, te rustig) kun je aangeven dat je wil wisselen en dan kijkeb ze naar wat geschikt is
_Lucy schreef:Ze hebben er hele lieve pony's en paarden.
Als je naar voren gaat bij de vraag waarvan jij denkt, ja dit lijkt me wel wat. Kom je bijna altijd op een pony die bij je past. Want henk en jose kennen de paarden heel erg goed en kunnen goed inschatten hoe goed jij kan rijden, en of je het misschien nog een beetje spannend vind.
En mocht dat toch nog niet het geval zijn mag je altijd ruilen. Zeker als je wilt ruilen omdat je je pony wat te moeilijk vind.
Gaat heeelemaal goed komen!
En je hebt nog even lekker de tijd om te fantaseren over die top week.
Heel veel mensen hier zijn heel jaloers op dat jij nog op ponykamp mag (veel zijn te oud) dus dat zegt al genoeg denk ik!