Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
X_Michelle_X schreef:De toppers was echt zooooo leuk![]()
![]()
![]()
![]()
we zaten bijna bovenaan, maar t was vet hoog en stijl, en t was best wel eng, maarjaaaaa, t was zoooooo leuk![]()
IK WIL NOG EEN KEEEEEEEERRRR
lag rond kwart over 2 in me bedje en stond er net om 7uur weer naast, om te werekn, dan vanaaf nog verjaardag van me zus vieren dan zondag weer optijd eruit want dan heb ik les....![]()
Elise95 schreef:X_Michelle_X schreef:De toppers was echt zooooo leuk![]()
![]()
![]()
![]()
we zaten bijna bovenaan, maar t was vet hoog en stijl, en t was best wel eng, maarjaaaaa, t was zoooooo leuk![]()
IK WIL NOG EEN KEEEEEEEERRRR
lag rond kwart over 2 in me bedje en stond er net om 7uur weer naast, om te werekn, dan vanaaf nog verjaardag van me zus vieren dan zondag weer optijd eruit want dan heb ik les....![]()
![]()
stunning schreef:Thanx meiden voor jullie lieve berichtjes
Helaas woon ik niet heel dichtbij Ermelo, weet dus nog niet of ik een dagje kan komen kijken.. Maar als ik nog kom laat ik het zeker ff weten!
Allemaal heel veel plezier op kamp!!En ik zie jullie hier wel weer op bokt
Elise95 schreef:Weetje ik had 181 en 184 punten![]()
En twee keer eerste
. Hij was zoo lief en met het losrijden liep hij echt geweldig. In de buitenbak was het wel een beetje spannend, maar wat wil je als er ineens een auto in de bak staat
en natuurlijk al die wind. Maar goed hij was lief en ondanks dat hij sommige stukjes niet echt de hoek in wilde ging t voor de rest super
. Tweede proef begon echt super, alleen aan het eind vielen de hekjes om en dat was natuurlijk heeeeeeeeel eng
.
Maar goed had al gehoord dat er super streng gejureerd was. 159 was het hoogste bij de B paarden, waar echt niet super slecht gereden wasVoor de rest waren zo ver ik weet ook geen wp. Dus was zooo blij toen ik t hoorde
.