xan schreef:Ja, hier ook hoor![]()
Maar ik heb toch wel al een vakantiegevoel, al moet ik nog veel regelen.
Het lijkt wel alsof ik het drukker heb nu ik niet werk
heel herkenbaar.... je tijd is zo vol gepland
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shenavallie schreef:Hoi!
Vond een mogelijkheid om even op Internet te kunnen, dus bij deze even de groetjes uit Brabant!![]()
Als het meezit (lees: plaats i.v.m. vakantie/veel bezoekers), gaan Wes en ik vrijdag naar een Kamelenmelkerij!Nooit geweten dat dat bij ons in de buurt zit, dus ben heel erg benieuwd!
Weer eens wat anders dan een paardenmelkerij en na afloop mogen de kinderen ook op een echte kameel zitten. Het programma is volgens de folder:
Ontvangst met koffie, thee of limonade, presentatie over de kameel en het bedrijf, rondleiding, oefenen van kameel melken, kalfjes de fles geven, helpen bij het verzorgen van de kamelen, trainen van een kameel, op een echte kameel zitten, pannekoek bakken/eten en kamelenmelk proeven.
Ik kijk er eerlijk gezegd al echt naar uit!![]()
Nogmaals groetjes vanuit het Zuiden!
xan schreef:Winn, was je vandaag nu op stal ???
Was het gezellig ?
LIQUITA schreef:winnitou schreef:ja tussen half twaalf en twee. Inge heeft me gehaald en gebracht. En natuurlijk prachtig weer, was gezellig
Ah, had ik moeten weten...had ik ook ff gekomen. Hoe gaat het met je pootje?

winnitou schreef:zit nog steeds gips om, vandaag over 2 weken gaat het er af.. hoera.... dus nog even volhouden, heb er nu 4 weken opzitten

xan schreef:winnitou schreef:zit nog steeds gips om, vandaag over 2 weken gaat het er af.. hoera.... dus nog even volhouden, heb er nu 4 weken opzitten
Tjemig, dan heb ik mijn auto ook al 4 weken.![]()
Maar dan zit jij al dik over de helft.
Heb je nog veel pijn of is dat nu ook echt minder ?
(Ik hoop eigenlijk dat je helemaal geen pijn meer hebt)