Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En op galoppad wilde hij te graag, weer omhoog komen, etter. Toen eerst voor het pad op gras rondjes gereden en af en toe stilgezet, tot meneer zich kon gedragen met stappen en stilstaan. Er lag helaas bord op pad, dus eerste stukje gestapt en daarna kort galopje. Had mazzel even pech
. Heb nooit op Adje gereden dus over zadel kan ik niet meepraten, maar lijkt me wel leuke pony
. Ben ook meer van de pony's
. Al kan ik Stiek ook steeds meer waarderen, die is toch best wel weer groot
. Had laatst eerst Stiek gereden en daarna Shaggy, das toch wel gekke overgang dan
.
. Maar lekker hoor dat ie het zo goed doet voor de wagen! En zolang ie maar te houden is dan is de looplust ook wel fijn!
. Maar dat stukje met de parachute is echt heerlijk, net alsof je naar googlemaps kijkt
.
. En inderdaad een paard die een poetsbeurt waardeert is ook altijd erg fijn! Shaggy en Stiek staan ook altijd zo te genieten en dan gaan ze mij terug kriebelen, zo schattig (als ze het niet te hard doen
).
. Gaat prima en als het niet te druk is om haar heen kan ze er ook nog wel van genieten. Maar ja, ik heb wat met dat soort rare paarden hè... Manda, Jack, Vamos, Kanjer. Gezellig! 
. Vind het ook altijd wel leuke beestjes, maar zou ze zelf nooit houden
. Heb parkieten en cavia's gehad maar mijn voorkeur gaat toch minimaal naar kat of hond
. Maar dat mag natuurlijk ook niet overal....
). De jury die er zat was nog best streng dus dat was wel leuk! Zeker toen ook nog is bleek dat ik de hoogste score van de dag had! Deden ook nog wel een paar L1/L2 combinaties mee en zelfs een M1, verder was het voornamelijk B. Maar was helemaal blij. Volgende week gaan we dus toch maar officieel L1 starten, mag geen B meer starten van vriendlief
. Die was ook onder de indruk van de proef die ik neerzette. Dus mijn debuut in het L1 is verplaats van september naar volgende week
. Spannend!
!
. En dat zeker in het L1
.