Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:hey Kaar is je gesprek met Jeffrey goed verlopen?
Zo mijn beide heren hebben grote poetsbeurt gehad,pluimen uit oren geknipt enz.
Ja jullie horen het goed hihi
spettertjuh schreef:amber2202 schreef:zoekt dr nog iemand voor 1 maandje werk ??
Momenteel zijn wij met spoed op zoek naar data-entry medewerkers.
Mocht u iemand kennen die ons kan helpen bij het invoeren van data in Anva dan hoor ik dat graag.
Werkzaamheden zijn voor de duur van een maand, fulltime aanwezigheid op de Twentestraat.
Voor contact: drombouts@saa.nl
Hetgeen wat je hier moet doen is polissen invoeren in de computer, er moet een target per dag gehaald worden.. je moet dus lekker kunnen typen
Moet je hiervoor gestudeerd hebben of alleen maar goed kunnen typen. dan is het misschien voor mijn zoon wel wat. Kan typen als de beste, beter dan mij in ieder geval. hahahah
(wat mij verteld is..)
AnitaJoeri schreef:amber2202 schreef:Ja hoor.. hij is niet moeilijk maar hij wordt door stal buiten gezet en binnen gehaald..
ik zal het eens vragen maar weet niet of ze dat doen en dan zal ik misschien steeds een ander halster krijgen ???
en dan ga je krijgen dat mocht hij eruit glippen wanneer iemand anders zn paardje pakt kunnen ze 'm niet snel te pakken krijgen..
zou maar ff overleggen of ze hem af willen doen na losgooien en ergens bij de bak hangen.
Naamplaatje eraan en wanneer hij mee wil glippen,klap tegen zijn kop,doe ik ook met mijn haffie,jammer dan,moet die maar luisteren.
Zonde van al die halsters.

jammer dat t niet eerder ontdekt is 

'zooooo zielig !! 
hihihi..

spettertjuh schreef:Mok is echt heel vervelend en komt idd door te natte en blubberige ondergronden.
Je moet echt oppassen met Ambertje Chantal met de dikke benen van hem. Dikke benen is meestal al een vergevorderd stadium van mok en is goed omhoog gekropen. Hou het goed in de gaten Chantal

amber2202 schreef:spettertjuh schreef:Mok is echt heel vervelend en komt idd door te natte en blubberige ondergronden.
Je moet echt oppassen met Ambertje Chantal met de dikke benen van hem. Dikke benen is meestal al een vergevorderd stadium van mok en is goed omhoog gekropen. Hou het goed in de gaten Chantal
I know
Erg jammer dat het niet eerder opgemerkt is..
ook jammer dat hij nu morgen op stal moet blijven staan want daar trekt t vocht alleen maar meer in zn benen.. maar ik zie 't morgen avond wel