Jah ik ga iig de bak afzetten, die zweep denk ook wel moet ff kijken. Vinden jullie hem trouwens zo een btj goed zitten bij beide? Hij zit nog wel wat los en heeft nu nog niet egt nut natuurlijk, maar het was de eerste keer dus ik wilde even zo proberen.
Wat jammer van de manen. Volgens mij zit pessoa ook wel goed... ik heb ooit bij die van mij ook spul op gedaan maar hij vond die lijn achter z'n kont behoorlijk irritant. Nu longeer ik bijna nooit meer... ga er gewoon opzitten Maar goed longeren kan wel veel goeds voor je paard doen.
Oh ze hadden beide niet echt last van dat ding achter dr kont. Ten minste, ze reageerde er niet op ofzo. En ik vind een pessoa gewoon echt een goed hulpmiddel want je kan er én stelling én oprichting én een goede ondertredende achterhand mee krijgen. Dus ik hoop dat het bij beide wel uiteindelijk egt gaat werken!
Nou vandaag besloten dat ik ga stoppen met het leasen van Witje. Niet omdat ik hem niet leuk meer vind, maar ik ben de verplichting zat. Ik ga nu omdat ik moet zeg maar niet meer omdat ik wil, de lol is eraf. Dus maak november nog af en haar dan nog 3 dagen in, in december en dan is het klaar. Moet zeggen dat het wel een beetje een opluchting is, loop er al 2 weken mee, maar na een gesprek met mams vandaag dit besloten.
ja klopt! ga nu lekker sparen voor mn rijbewijs nadat ik bij de narcosetandarts geweest ben, want moet de narcose zelf betalen wordt niet vergoed helaas
Idd Britt! EN nu kan ik eerder beginnen met mn rijbewijs gaan we lekker cruisen brittos!
HAHA jack beet me vandaag in mn bil, dus ik draai me verbaasd om want dat ben ik van haar niet gewend, zegt het meisje wat erop moest rijden. nou ja zeg hij beet je in je retteketet. ik had het niet meer gewoon xD
Nageeflijkheid is nog wel een eindje te zoeken en hijs ontzettend sterk, maar verder ging t eigenlijk best wel heel goed vandaag Ga dr vrijdag weer op hihi moet dan alleen ff met lesgenootje om t zadel knokken, want benz en anna hebben t zelfde dressuur zaden(dr is ook nog een veelzeidig wat op allebij past, maar t dressuur zit lekkerder) Ik vind dat ik m mag want mijn paard heb de beroerdste gangen (me instructrice vond dat ik dr heel netjes op zat en keek nogal raar toen ik zei dat ik m best lekker vond zitten, oke niet in galop maar in draf toch zeker wel
Goeiemorgen, nou ik heb heerlijk geslapen, vanmiddag maar eens overleggen wie het dressuurzadel krijgt. Ik vind dat ik m mag want mijn paard zit het beroerdst, dus ik mag het zadel waar ik het fijnst in zit. Maar dat roggel ik vanmiddag wel even tactisch
Vanmiddag naar de 2 jarige, weet nog steeds niet hoe die heet.. Nou ja dat gaan we vanmiddag ook maar eens uitzoeken, hopelijk is het dan wel droog want we moeten met de scooter omdat we beide geen auto tot onze beschikking hebben.